Gå til innhold

Lage sæd som smaker godt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva bør jeg spise for å lage sæd som smaker godt? Og hva bør jeg absolutt ikke spise?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Who cares. Er hun som skal svelge ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vil jo at det skal smake godt for dama :gjeiper:

• Liker 3
Skrevet

hvis du kan lese mellom linjene på det jeg skriver nå;

for at hun garantert skal synes det smaker godt, spis henne.

Skrevet

Unngå fet mat og spis ananas! :)

• Liker 1
Skrevet

Spis gjerne jordbær eller ananas du.....det gir i følge damene god smak på sæden. Forutsetningen er at du ikke røyker da :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge før må jeg spise ananasen?

AnonymBruker
Skrevet

ikke spis sterk krydret mat.hvitløk,karri osv.

ikke drikk øl.

folk som ruser seg og drikker mye har også en meget dårlig smak.

ikke spis asparges eller brokkoli.

det som hjelper er ananas og jordbær.

også at papaya hjelper for musa så kansje det hjelper for sædsmaken og.

ellers: drikk mye vann.drikk lite kaffe. og tøm dem relativt ofte.

Skrevet

Chili skal visstnok være bra. Min tidligere nevnte venninne kommenterte en gang at det smakte bedre enn vanlig. Litt søtlig, sa hun. Det eneste uvanlige jeg hadde spist den dagen, var en spicy kylling sandwich med en god dose chili. Hun mente vi burde spise på det stedet oftere.

Ellers er det visst mange kryddersorter som setter smak.

Skrevet

Fant nettopp dette på klaraklok:

"Mat som får sæd til å smake vondt: Asparges, kylling , hvitløk, køk, melkeprodukter, rødt kjøtt, brokkoli, blomkål, rosenkål, fet mat, krydder, kaffe og sjokolade.

Mat som får sæd til å smake godt: Plommer, mango, ananas, nektariner, appelsiner, sitron, lime, persille, koriander, grønnmynte, peppermynte, grapefrukt, grønn te, søtsaker og eplejuice. Sæd fra personer med diabetes kan smake som honning eller melon på grunn av overskuddet de kan ha av sukker i kroppen.

Det er sink i sæd, og derfor er det litt smak av metall av den."

Tror det er ment at du skal spise ananas jevnlig, ikke bare innta en stor mengde rett før hyrdestunden.

• Liker 3
Skrevet

Who cares. Er hun som skal svelge ;)

Hvis sæden ikke smaker godt, nekter jeg å svelge. Så klart det er opp til deg om gidder å lage godtsmakende sæd, men du får selv bære konsekvensen av eventuelle dårlige valg.

AnonymBruker
Skrevet

Huff, jeg som elsker både hvitløk og brokkoli :( Sunt er det også.

Skrevet

Hvis sæden ikke smaker godt, nekter jeg å svelge. Så klart det er opp til deg om gidder å lage godtsmakende sæd, men du får selv bære konsekvensen av eventuelle dårlige valg.

Korrekt. Ingen jenter med respekt for seg selv svelger noe som smaker forferdelig kun for typen sin del.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så jeg må faktisk legge om kostholdet ikke bare et par dager før, men på permanent basis? Da vet jeg ikke om jeg gidder ass :gjeiper: Synes faktisk det er ganske patetisk om noen menn gjør det. Gå rundt og tenker konstant på at de skal spise det og det for å få sæden til å smake godt.

AnonymBruker
Skrevet

Korrekt. Ingen jenter med respekt for seg selv svelger noe som smaker forferdelig kun for typen sin del.

Jenter med respekt for seg selv nyter å se typen nyte. Jeg er ikke spesielt glad i svisker, men jeg hadde lett spist en dersom det fikk dama til å bli tent.

Gjest Katten.
Skrevet

Flere andre her kommer med mange gode konkrete tips.

Bare generelt hold deg unna gift, sterk mat, drikk mye vann, spis mye frukt og lett søte ting. :)

Skrevet

Jenter med respekt for seg selv nyter å se typen nyte. Jeg er ikke spesielt glad i svisker, men jeg hadde lett spist en dersom det fikk dama til å bli tent.

Jeg synes ikke man respekterer seg selv dersom man gjør noe man i utgangspunktet ikke ønsker kun for å tilfredsstille en partner. Der tenker vi tydeligvis ulikt. Er du av typen som mener at hvis du er kåt så skal dama di levere hver gang, også? Selv om hun ikke har lyst? Noe slikt minner om voldtekt, spør du meg.

Dessuten, hvis dama di selv ikke tenner på å svelge spermen... hvordan kan du da tenne på at hun gjør det?

• Liker 1
Skrevet

En kompis brukte dette litt som et sjekketriks.

Han gikk konstant rundt og drakk ananasjuice. Gjerne et spesielt fint merke.

Når spørsmålet om hvorfor han gjorde dette kom opp, forklarte han selvfølgelig villig hva som var grunnen.

Den var at han rett og slett likte ananasjuice. At det var sunt og godt.

Og - ikke minst, som den største selvfølgelighet, at en av hans elskerinner hadde etterspurt det fordi det gjorde sæden hans så velsmakende.

Jada, det er mulig å snakke om slike ting. Det setter tankene i sving.

Skrevet

Går an å suge uten å svelge. Selvfølgelig liker jeg å se fyren bli tent, men jeg setter visse grenser også. Sex er gi og ta, men det skal ikke føles som du er med på fear factor.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke man respekterer seg selv dersom man gjør noe man i utgangspunktet ikke ønsker kun for å tilfredsstille en partner.

Jeg liker ikke å slikke fitte, det er dørgende kjedelig. Men jeg gjør det likevel, fordi det er dritopphissende å se dama bli opphisset.

Er du av typen som mener at hvis du er kåt så skal dama di levere hver gang, også? Selv om hun ikke har lyst? Noe slikt minner om voldtekt, spør du meg.

Å blande voldtekt inn i dette er sykt. Hva blir det neste? Skal du begynne å diskutere ABB også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...