Gå til innhold

Bursdagsgave til bestefar

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bestefar har bursdag om få dager men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Han mistet nettopp sin kone(min bestemor) og er litt "sårbar".

han driver mye med båt men han har alt du kan tenke deg. han blir forresten 65 år.

Noen som har noen tips til hva jeg kan gi verdens beste bestefar?

blir takknemlig for alle svar :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe han mangler til båten kanskje? Vet en del båt eiere er plaget med at måsen driter den ned, så faren til kjæresten min surra fast en gummislange på taket. Ikke en måsedritt på hele båten:P

Skrevet

Kanskje du kan gi han et minne om konen?

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle svar! :)

noen som vet om et program der jeg kan lage tegning av et bilde jeg har tatt? altså gjøre om bildet slik at det ser ut som om det er tegnet?

Skrevet

Det kan man gjøre i mange gratisprogrammer iallfall. Uten at jeg husker navn her og nå, men google kan hjelpe.

Skrevet

Tusen takk for alle svar! :)

noen som vet om et program der jeg kan lage tegning av et bilde jeg har tatt? altså gjøre om bildet slik at det ser ut som om det er tegnet?

Da synes jeg heller du skal gi selve bildet, hvis det er et motiv du føler vil passe! Synes sånne tegninger blir grusomme, men det er nå meg... Kanskje du kan lage et lite album med flere bilder av deg, bestefar og bestemor sammen?
  • Liker 1
Skrevet

Photoshop?

AnonymBruker
Skrevet

- Lag et album med bilder av de to sammen, eller bilder av dere tre.

- Kjøpe noe på polet (Whiskey, baylies, vin)

- Finne frem en kurv, og legge mye matvarer i den.

- Kjøpe noe klær (skjorte, sokker, boksere, bukser)

- Noe spessielt han trenger til hjemmet sitt?

- En bok kanskje

- Kikkert eller kompass

- Ause til båten

- Noe fiskeutstyr?

AnonymBruker
Skrevet

Bestefar har bursdag om få dager men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Han mistet nettopp sin kone(min bestemor) og er litt "sårbar".

han driver mye med båt men han har alt du kan tenke deg. han blir forresten 65 år.

Noen som har noen tips til hva jeg kan gi verdens beste bestefar?

blir takknemlig for alle svar :hjerte:

han har det vel tungt for tiden. Holder seg mye hjemme? Kansje en opplevelse for han?

Ta han med deg på resturang,spander en god middag og et glass vin. han har godt av å komme seg ut,se folk,få servering

AnonymBruker
Skrevet

Enig med ^. En opplevelse hadde vel vært koselig for han nå :-) Ellers så er det jo koselig med for eksempel en liten tur til byen der du spanderer middag og kanskje noen klær til han?:) Ta han med på teater eller en båttur kanskje? Sånne kanalturer er jo koselig!

AnonymBruker
Skrevet

tusen takk for fler gode svar. Nå skal jeg nok klare å finne på noe lurt til han! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg hadde tatt han med ut på middag. :)

Skrevet

Jeg tror jeg hadde tatt han med ut på middag. :)

Jaaa, ta han med ut på middag! Så får han kommet seg ut og en fin opplevelse med barnebarnet sitt. Du kan jo alltid spørre om noen andre vil være med, stor familiemiddag ute?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...