Gå til innhold

Er dette rart?

Fremhevede innlegg

Gjest Leggetid
Skrevet

Jeg legger meg klokka 19:30 til vanlig, men har bestemt meg for å være oppe så lenge jeg klarer i dag. Pleier å stå opp klokka halv sju hver morgen.

Er det uheldig for et voksent menneske å legge seg så tidlig? Jeg er 38 år.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest
Skrevet

Jeg legger meg klokka 19:30 til vanlig, men har bestemt meg for å være oppe så lenge jeg klarer i dag. Pleier å stå opp klokka halv sju hver morgen.

Stusser mer på at du trenger 11 timer søvn hver natt. Har du lite energi til vanlig?

Skrevet

Wow, det virket utrolig tidlig ...

Skrevet

Sikkert ikke uheldig, men tror det er veldig uvanlig.

19.30 - kvelden min har akkurat begynt den da, og jeg står opp 05.30. Og vi er ca. på samme alder. :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Det synes jeg høres veldig tidlig ut ja. Sovner du med en gang da? Føler du deg uthvilt når du våkner?

Du bør ta en tur til legen og få tatt en helsesjekk. Blant annet bør de sjekke jern og B12-nivået ditt.

Gjest leggetid
Skrevet

Stusser mer på at du trenger 11 timer søvn hver natt. Har du lite energi til vanlig?

Ja, selvom alle prøver er fine og jeg har et greit kosthold så blir jeg veldig trøtt dersom jeg ikke får denne søvnen. Er i fin form når jeg får ha dette søvnmønsteret.

Gjest leggetid
Skrevet

Sikkert ikke uheldig, men tror det er veldig uvanlig.

19.30 - kvelden min har akkurat begynt den da, og jeg står opp 05.30. Og vi er ca. på samme alder. :jepp:

Når tar du kvelden?

Skrevet

Når tar du kvelden?

Burde nok lagt meg tidligere, men den blir nok nærmere 23.00 (på hverdagskveldene) før jeg klarer å finne senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...