Gå til innhold

kaste opp maten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er det smart? mange som gjør det etter de har spist?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det ikke smart. Det er kjempefarlig, du ødelegger tennene og spiserøret, for ikke å snakke om psyken.

Jeg rapporterer selvfølgelig denne tråden.

Gjest anonym
Skrevet

er det smart? mange som gjør det etter de har spist?

Jepp, hver dag.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Om du vil få bulimi er det kjempe smart, men hvem vil gå inn for å få en slik sykdom som er vanskelig å bli kvitt?

Skrevet

Det er forferdelig dumt! Bulumi er ikke en sykdom man ønsker seg!

AnonymBruker
Skrevet

men da blir man jo kvitt kaloriene man spiser? og det jo bra?

Skrevet

Jeg slet med bulimi i flere år. Sykdommen ødela meg nesten psykisk og fysisk, og er det verste jeg har vært borti. Så nei, det er ikke bra. Det er bra å gi kroppen næring og være snill mot den.

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke smart. Det er kjempefarlig, du ødelegger tennene og spiserøret, for ikke å snakke om psyken.

Jeg rapporterer selvfølgelig denne tråden.

For ikke å snakke om at det gir ujevn hjerterytme og man risikerer å dø av hjerteinfarkt.

Skrevet

Kjære TS.

Jeg må dessverre stenge tråden din. Tråder som oppfordrer til eller omhandler spiseforstyrrelser tillates ikke på Kvinneguiden. Det er fordi du ikke kan vite hva slags svar du får her inne. Å kaste opp maten kan gi store skadevirkninger som kan plage deg resten av livet. Ta kontakt med Interessegruppa for kvinner med spiseforstyrrelser for å få vite mer. De kan du finne på iks.no eller 22 94 00 10.

Rainbow81, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...