Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt fra jeg hadde mensen for første gang(gikk da i 7 klasse) så har mensen til meg vært regelmessig fra første gang, 1 gang i mnd også varer det i akkurat 7 dager. Også nå har jeg fått mensen og det gir seg aldri, har vart i snart 2 uker, og blør like mye vær dag(ganske mye som kommer) bør jeg være bekymret, eller kan det være normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok ha gått til legen hvis det vedvarer. De kan sette deg på prevansjon som kan hjelpe å få det på rett kjør igjen, tror det de foreslår da er minipillen. Nå kjenner jeg forsåvidt ei som har hatt mensen i snart et halvår uten stopp, og legen har ikke funnet noe galt med henne.

Skrevet

Ville nok ha gått til legen hvis det vedvarer. De kan sette deg på prevansjon som kan hjelpe å få det på rett kjør igjen, tror det de foreslår da er minipillen. Nå kjenner jeg forsåvidt ei som har hatt mensen i snart et halvår uten stopp, og legen har ikke funnet noe galt med henne.

Jeg bruker P-piller, så vet ikke om det har noe med det og gjøre?

Skrevet

Kommer helt an på. Tar du alltid pillene til rett tid? Hvis du ikke gjør det så kan man oppleve det du opplever, nemlig at mensen kommer først når man glemmer pillen (kroppen tror at man skal ha mensen) og deretter på slutten av brettet hvor den normalt skal komme.

Kan meddele at etter at jeg slutta på p-pillene mine så gikk jeg uten mensen i over et halvt år. Skummelt.

Skrevet

Oj to uker er jo ganske lenge egentlig... Hadde jeg vært deg ville jeg nok oppsøkt legen :)

Skrevet

Jeg hadde samme problemet da jeg brukte Cerazette (som er hormonpiller) så det kan være på grunn av p- pillene du bruker. Hva bruker du? Google merket du bruker å se om andre opplever samme problemet.

Jeg fikk beskjed av andre som hadde slitt med det samme som meg at det kom til å gå over etter hvert, men krøp til slutt til korset og byttet prevensjon.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde samme problemet da jeg brukte Cerazette (som er hormonpiller) så det kan være på grunn av p- pillene du bruker. Hva bruker du? Google merket du bruker å se om andre opplever samme problemet.

Jeg fikk beskjed av andre som hadde slitt med det samme som meg at det kom til å gå over etter hvert, men krøp til slutt til korset og byttet prevensjon.

Jeg bruker Mercilon, og det er ikke noe kjempenøye med når jeg tar pillene til samme tid vær dag sa helsesøstra, men jeg tar pillen når jeg står opp om morgenen, og det er så og si samme tid hver dag :)

har brukt dette merket i 3 år nå, og har ikke opplevd dette før:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...