AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 For 1,5 mnd siden så holdt jeg på med en gutt, men dessverre så endte han det fordi han mente han ikke var interessert i meg. Jeg godtok det og har prøvd å gjøre mitt for å komme meg over han. Jeg tenker fremdeles på han, og savner selvfølgelig det vi hadde. Jeg sluttet å snakke til han både på facebook, sms og tlf, og han sluttet også å snakke til meg, men det var vel en selvfølge etter at han sa ahn ikke var interessert i meg. Men i går så ringte han meg plutselig, riktig nok på fylla. Han virket veldig lei seg og spurte pent om jeg ikke kunne hente han fordi han ikke kom seg hjem. Snill som jeg er så gjorde jeg det, rett og slett fordi jeg ikke gidder å være så barnslig av meg å si nei når jeg alikvel ikke gjorde noe og kunne hente han. Så det endte med at jeg hentet han og bestekompisen hans. Det første kompisen sier når han kommer inn er "er det du som er kjæresten til ******* ?, du skjønner jeg har hørt mye om deg" ... må innrømme jeg ble litt paff, men tenkte ikke noe mer på det siden de hadde drukket. Så begynner bestevennen å legge ut om ALT han vet om meg, dvs hvor jeg bor, hva jeg driver med, hvem jeg er venn med, hvor jeg har vært på ferie osv osv. Gutten som jeg holdt på med satt pent i baksete og bare jattet med, og så plutselig spørr han om han ikke kan få et kyss fra meg for han hadde savnet det sånn. Jeg må innrømme jeg var litt skeptisk, men lot meg rive litt med. da vi hadde satt fra oss bestevennen der han bor kjørte vi hjem til han. Hele veien satt han å sa "du liker meg ikke lenger du, og det synes jeg er veldig synd. faen, du liker meg virkelig ikke mer" og når jeg snudde meg da satt han med tårer i øyene?! Jeg måtte dessverre dra hjem fordi jeg skulle kjøre moren min på jobb tidlig samme dag, så kunne ikke bli hos han, noe han ville, men egentlig var det like greit at jeg ikke ble der ... vet jo ikke helt hva han surrer med. Da jeg slapp han av ga han meg et kyss og gikk, men så snudde han kom tilbake og spurte pent om han ikke kunne få ett kyss til. Dum som jeg er lot jeg meg rive med, og siste han sa var "Du er alltid pen, men nå ser du skikkelig vakker ut. jeg er glad i deg" Er det helt håpløst av meg å tenke at han kan faktisk angre litt ? Han ringte meg opp ca 10 min etter at jeg hadde kjørt og spurte om jeg hadde kjæreste eller holdt på med noen ... og han vet jo egentlig veldig godt at jeg ikke har det. Føler jeg ser ut som et spørsmålstegn her jeg sitter ... noen som kan hjelpe meg litt, og har noen meninger om hva jeg eventuelt burde gjøre fremover eller noe ? setter ekstremt stor pris på svar =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå