AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Jeg var å badet før i dag og der var det sånne små båser man går inn i også skifter man der. Både for gutter og jenter sammen. Da jeg skulle inn der så var det visst en mann der fra før av som stod der naken og skiftet. Men da han så meg så dekket han seg ikke til eller noe så jeg så jo hele dingsen hans. Hva tenker dere om dette? Tror dere han fikk et kick ut av dette eller noe? Kan det hende han ikke låste med vilje? Ville han kanskje bli sett?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Det var du som skikket på han. Menn trenger også å bli begjært vet du. Det er det samme som at kvinner går rundt i minikjørt eller strutter litt å rumpa når hun vil ha oppmerksomhet fra en mann. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Noen bryr seg bare ikke. Både kjæresten min og en kompis av meg er sånne som gjerne nakenbader selv om det er andre til stede, og skifter foran folk. Det er ikke sånn at de blotter seg med vilje, de bare ser på nakenhet som helt naturlig, og er ikke flaue. Er bare jeg som blir litt flau noen ganger.. 6
Level up Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 Det var du som skikket på han. Menn trenger også å bli begjært vet du. Det er det samme som at kvinner går rundt i minikjørt eller strutter litt å rumpa når hun vil ha oppmerksomhet fra en mann. Skikket og minikjørt? Bevares.. 8
Gjest "gjest" Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Hjelp kvinne, det var du som kikket på ham...
TheHairyToothfairy Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Noen av oss bryr seg ikke sånn ekstremt mye hvis først en annen person ser oss nakne. Hvorfor stresse? Han antok vel at du ikke akkurat var sjokkert over at han hadde alle kroppsdeler intakt og at han ikke var spesielt mer annerledes enn de andre mennene du har sett nakne. Tydeligvis gjorde han dog inntrykk på deg, du har jo ikke glemt ham. 2
Gjest BM2 Skrevet 13. mai 2012 #9 Skrevet 13. mai 2012 Nei huff og huff, du har sett en naken mann! Nå blir du nok overgriper, seriemorder og kommer til å få blackouts som følge av post traumatisk stress syndrom... Det var en naken person du så, ikke inngangsporten til helvete. 2
Gjest _La Femme Skrevet 13. mai 2012 #10 Skrevet 13. mai 2012 (endret) Du hadde jo allerede sett "dingsen" hans, så hva er vitsen med at han skulle dekke seg til etterpå? Endret 13. mai 2012 av _La Femme 1
BarteSatan Skrevet 13. mai 2012 #11 Skrevet 13. mai 2012 Jeg tenker at han er totalt sprø og burde sperres inne. På livstid. Eller ikke. Er ikke alle som bryr seg.
kakepynt1 Skrevet 13. mai 2012 #12 Skrevet 13. mai 2012 Ja hvis han ikke dekket seg til, så hadde jeg sikkert tatt en ekstra titt. Bryr ikke meg at folk er usjenerte. Helt supert det XD
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #13 Skrevet 13. mai 2012 Det var du som skikket på han. Menn trenger også å bli begjært vet du. Det er det samme som at kvinner går rundt i minikjørt eller strutter litt å rumpa når hun vil ha oppmerksomhet fra en mann. Hvordan skikker man på noen? Skulle gjerne ha visst hvordan minikjørt ser ut også...
Lutetium 71 Skrevet 13. mai 2012 #14 Skrevet 13. mai 2012 Jeg var å badet før i dag og der var det sånne små båser man går inn i også skifter man der. Både for gutter og jenter sammen. Da jeg skulle inn der så var det visst en mann der fra før av som stod der naken og skiftet. Men da han så meg så dekket han seg ikke til eller noe så jeg så jo hele dingsen hans. Hva tenker dere om dette? Tror dere han fikk et kick ut av dette eller noe? Kan det hende han ikke låste med vilje? Ville han kanskje bli sett? Kanskje han ikke hadde ett angstbitersk forhold til å være naken? Han kunne vel låst, men da hadde det kanskje blitt kø. Siden det var båser for "både for gutter og jenter sammen", skjønner jeg ikke helt problemet. Du gikk inn i en bås, der meningen er at man skifter klærne sine. Jeg tviler på at han "ville bli sett", han ville nok rett og slett bare skifte.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #15 Skrevet 17. mai 2012 Selv om nakenskrekk har hatt sterkt økende utbredelse de siste årene, så er det faktisk ikke alle som er rammet. Selv kan jeg ikke begripe at nakenhet er noe problem, men forsøker innenfor rimelighetens grenser å ikke være til genanse for andre. Men jeg ville nok ikke ha tenkt på å dekke meg til i en svømmegarderobe. Nakenskrekk er nå så utbredt at mange anser dette som "naturlig", og anser seg berettiget til å trakassere oss som ikke er rammet, til og med iblant med politiets hjelp. Det synes jeg er problematisk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå