Gå til innhold

Nuppdupp og naboen

Gjest Nuppdupp

Anbefalte innlegg

Gjest Nuppdupp

:kaffekopp: Her skal jeg få ut frustrasjonen over naboen!

Han og alle andre er en drittsekk til det motsatte er bevist. I dette tilfelle blir det aldri bevist.

Naboen er 1.50 høy, 40 år gammel, har sagt "nå er det krig", sint og vanskelig.

Jeg kan ikke si jeg er den snilleste på denne jord jeg heller :sjarmor:

La helvete begynne :skaal:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg. Konflikter kan være underholdende. Er spent på om du eller naboen din har noe å fare med;)

Skulle forresten hatt med naboen din i tråden, men han når vel ikke opp til tastaturet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har vel ingen mulighet til å DUMPE HAM, men har du forsøkt å SNAKKE med ham kjære Nuppdupp?

:opplyser:

:sarkasme:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

tidligere hendelser:

Først startet det med fresing om utbygging. Han samlet inn underskrifter fra naboer og sendte det til kommunen. Underskriftene var for at personen ikke skulle få bygge ut.

jeg fant ut at naboen stadig hadde med to jenter hjem over tid, så jeg gikk bort med en kjevle i hånden, og drap i blikket, ringt på døra og ropt "nå skal du høre her din gris! hvis du ikke slutter med utroskapet ditt nå, så ringer jeg politiet!" hadde jo ikke tenkt til å ringe politiet, men ble litt revet med.

Da svarte han med å sende meg en kaktus med en liten hilsen "neste gang blir det verre dritt" hvor han lagde 4 streker under DRITT, så jeg skjønte hva han mente.

Da politiet dukket opp på døra mi en dag (de hadde fått feil andresse), så jeg mitt snitt til å snakke om naboen. Jeg sa at det var noe merkelig med han og at de burde sjekke han ut. Hunden min bjeffet også opp mot han og at jeg så det som et dårlig tegn. og utrolig nok ringte de på hos han :sjarmor:

så nå venter jeg på neste skritt

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Nuppdupp

Ja, det tar litt tid mellom hver gang det skjer noe.

Jeg satt å så på fuglene med kikkert da jeg plutselig fikk øye på naboen. Jeg så han spadde i hagen sin og lurte på hvorfor, så jeg gikk til et annet vindu for å se nærmere. Han spadde opp en maurtue og la den i et trillebår. Så ikke ut som det var så morsomt fordi han hadde røde prikker oppover hendene.

Jeg setter meg ned å spiser frokost og ser på han. Vet ikke hvor lang tid det gikk, men plutselig ser jeg han er på vei mot min hage. Han dumper maurtua i hagen min og rekker finger til meg.

Jeg føler sinnet brenner i meg, så jeg løper ut å spør hva faen han driver med. Han sier at det er takken for at jeg ledet politiet til boligen hans. Da klarte jeg ikke å dy meg, jeg brøt ut i latter, men ble fort alvorlig igjen og skrek «få den maurtua ut av hagen min med en eneste gang». Han svarte ikke og dro med bilen sin et sted.

Jeg løp inn i garasjen og hentet en spade, men hadde ikke samvittighet til å røre de stakkars maurene, så jeg løp heller over til naboen og spadde opp deler av hagen hans. Gjorde det litt stygt der. Må si jeg gjorde et bra arbeid.

Noen dager etter oppdaget jeg maur inne i huset. Til slutt oppdaget jeg at det var en hel del som krabbet overalt . til og med på pcen min, så jeg måtte bruke maursukker for å drepe dem. Jeg fant aldri ut hvor de kom seg inn. Må være en sprekk et sted.

De er fortsatt her, men er ikke like mange som det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...