Gå til innhold

Kom mai du skjønne milde

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okey, jeg er en umoralsk gammel gris men du verden som jeg tillot meg å nyte synet.

Passert 30, har en lår&legger, fot- og strømpefetisj ”light” fra før.

Var i konfirmasjon forrige helg, blant gjestene var to unge vakre kvinner på hhv 19 og 21. Begge i bunad. Vi var plassert på små rundbord under kaffeserveringen. Ikke vet jeg hvorfor men det er mulig det enten var i overkant varmt med bunad eller at de to nevnte kvinnene hadde en erfaringsutveksling – greia er(var) at de, i den tro at ingen så dem, løftet på bunadstakken og ”avslørte” noen alldeles deilige kvinnelår og ikke minst legger som var lekkert bekledd med henholdsvis røde og hvite knestrømper. Utrolig sexy!

Jeg ble mildt sagt kåt av synet og fantasiene fikk fritt spillerom mens jeg fullstendig overhørte min egen mor som prøvde å prate til meg. Filmen i hodet dreide seg om meg i heftig samkvem med disse to, uten bunader selvsagt men med knestrømpene….

Så – mai er fin måned ☺

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veel... jeg hadde på meg strømpene til min bunad her om dagen da vi hadde sex. I kombinasjon med skolepikekostyme da =P Det ble godt mottatt, så du er nok ikke den eneste! Mine er hvite..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...