AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Hadde glemt hvordan det var med legger uten hår. Ganske glatt og deilig egentlig, og litt kaldt :gjeiper: Dette er første gang jeg prøver med voks. Må si jeg er ganske fornøyd, og går neppe tilbake til høvelen, hvis dette blir bra. Håper dette varer like lenge som det påstås. Ikke var det vondt heller. Skal prøve å vokse i skrittet neste gang, men har en liten mistanke om at jeg kommer til å kjenne det mer. Noen erfaringer med voks?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 (endret) Jeg har prøvd voksing, men det holdt ikke så lenge som de sier. Virker som mange av hårene brekker helt inntil huden Men har kjøpt meg epilator så da går det jo greit å ta det litt oftere, selv om jeg synes det tar litt lang tid.. Endret 13. mai 2012 av MissStiles
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Har erfarong med det. prøver det ut hver vår. fåt det ALDRI til. hår som sitter ugjen uansett. Syns ikke det er vondt... Prøvde under armene for 1. gang....helt rød og blodig.... Eg går som regel over til epilator og høvel
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 første gang du vokser kan det hende det er noen hår som vokser ut allerede dagen etter om de ligger rett under overflaten. når det gjelder å vokse mellom beina er det best med litt hjelp av en venninne eller så det gjør det hele mye enklere:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå