Sophie-Ann Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Eksen min installerte Ubuntu på min datters minipc, og nå opplever hun bare problemer, så jeg ønsker å gå tilbake til XP. Jeg prøvde å holde inne F9 under oppstart, men det ser ut til at den skjulte partisjonen er også slettet, for det kommer ikke opp som et alternativ. Så hva gjør jeg nå? Jeg prøve å finne XP på internett, men finner ikke filen. Mini pc'en har ikke diskstasjon, så jeg må bruke en flashdrive for å overføre filen. Er det noen smarte hoder her som kan hjelpe meg??
Gjest padawan Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 så lenge BIOS har støtte for å boote fra minnepenner skal det gå greit å installere XP fra denne. Du kan blant annet lese her hvordan det kan gjøres.
Sophie-Ann Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2012 Jeg prøvde å boote fra minnepinnen, men ingenting skjedde....
Gjest padawan Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 da har du antageligvis ikke gjort minnepinnen bootbar.
Sophie-Ann Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2012 Hmmm, ok. Den dukker opp på listen. Ok, skal sjekke linken din
Gjest padawan Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 det at den kom opp på listen viser bare at BIOS fant den under oppstart men jeg vedder 12,50 på at du mangler noen filer på den for at maskinen skal kunne starte opp på bakgrunn av filene som ligger på den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå