newklearsaurus Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Er det noen som har noen tips til lindring av halsbetennelse? Og tips til hvordan jeg kan bli trøtt nok til å faktisk sove? Har ikke hatt feber i dag og det hele begynte med en litt sår hals for tre dager siden.. Men selve halsen har bare blitt værre.. Jeg som trodde den værste dagen var i går.. der jeg våknet med kraftig nedsatt allmen tilstand.. spiste ikke på nesten 24 timer.. drakk mye varm væske.. hode pine til de grader.. Almenn tilstanden forbedret seg fantastisk iløpet av dagen, nå har jeg bare hodepine når jeg reiser meg, men den vonde halsen har bare blitt værre nå som jeg går inn i dag 4.. Får ikke sove.. Hoster kraftig eller lett.. resulterer i svelging som gjør KJEMPE vondt.. også blir det med det.. Jeg syntes det er kjempe deilig å spise noe med litt skarp konsistens fordi da får halsen jobbe og det lindrer hostingen litt.. men det er bare der og da.. og jeg kan ikke spise hele tiden heller.. Varme drikker funker ikke.. og heller ikke halslinser eller paracet/ibux.. Eller hostesaft.. Hoster mindre når jeg ikke ligger å prøver å sove merkelig nok.. Og varme drikker blir jeg ikke trøtt nok av.. Drakk nettopp en rett i koppen grønnsaks suppe med biter.. Men det gjorde rett og slett bare vondt.. gjorde ikke godt et sted.. Jeg må sove! Tenker å dra på legevakten i morgen, men forventer ikke annet enn at det er en virus infeksjon og at jeg må hjem å ta det rolig.. Prøvd å spise yogurt, men hører det øker slim produksjonen? Var litt deilig det også da C: Kjølig.. men blir veldig forvirret når folk sier at melke produkter er kanskje lindrende, men de øker slim produksjonen.. og varme drikker er kanskje lindrende men de gjør det bare værre de også..? Skala fra en til 10 på smerte? Begynner å nærme seg ganskje høyt sammenlignet med da jeg tok piercing på siden av tungen.. Fikk en liten tåre i øyekroken.. Den smerten varte bare et øyeblikk.. dette begynner å bli hele tiden.. Mens jeg skriver dette så begynner jeg å kjenne det gjør litt vondt selvom jeg ikke svelger heller.. Ser frem til en søvnløs natt.. ><
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå