Gå til innhold

Alt for lite!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Åååååå - kjempefrustrert! Hvor ofte er det vanlig at en mann på 45 har lyst? Føler at jeg er veldig alene om å ville ha sex i dette forholdet. Prøver meg, ikke for ofte/masete, men når jeg syns det har gått en stund uten. Blir avvist altfor ofte - han er trøtt, han er sliten osv. Når vi en sjelden gang har oss, er det alltid etter at jeg har tatt initiativet, og som regel etter at han har drukket noen vinglass.... Selvfølelsen min er helt på bånn etter hvert. Blir også veldig mistenksom - får han dekket sitt behov andre steder?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte er alt for lite, da? Sexlyst varierer vel like mye for 45 år gamle menn som for oss andre. Om han før brukte å ha mye lyst og nå ikke har det så kan det jo skyldes så mye: stress, dårlig helse, bekymring for noe, eller forholdet har blitt rutine.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Det går i gode perioder to-tre uker mellom hver gang, ofte lenger, gjerne måneder. Som sagt alltid etter mitt initiativ. Slitsomt å føle at jeg må 'mase' meg til sex. Vi har vært sammen i over 20 år. Tidligere har det også vært tørkeperioder, særlig da barna var små, men så ille som dette har det ikke vært før. Kanskje jeg legger ekstra godt merke til det nå, hadde mye mindre lyst selv da vi hadde små barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...