Gå til innhold

Til gutta: Crossfit-jenter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville du kontaktet en crossfit-jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er ei crossfit-jente?

• Liker 14
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Jeg har null erfaring med jenter, men hvorfor ikke begynne i det hjørnet? Sporty jenter er svært sexy.

Ville en crossfit-jente kontaktet en sporty og trent mann som har stor lidenskap til utendørstrening?

Skrevet

Jeg tror ikke at man er sporty har noe med saken å gjøre, at man har utseende med seg er alltid en pluss, men i bunn og grunn må personen være oppegående selv.

Skrevet

Ville du kontaktet en crossfit-jente?

Hva er det egentlig du spør om?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å google crossfit?

Disse damene er sexy!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du ville datet en crossfit-jente :gjeiper:

Gjest tronder
Skrevet

JA! :lur: Driver ikke med cross-fit selv, men tar de gjerne med hvis de har lyst på date :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Hva er ei Crossfit-jente?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har crossfit-jenter et spesielt utseende? Står det skrevet i panna at de driver med crossfit?

Er crossfit-damer sexyere enn fitnessdamer?

• Liker 7
Skrevet

Sorry at jeg svarer selv om jeg er jente, men: Jeg måtte google crossfit, og for meg ser det ut som crossfit er kvinner og menn som trener på profesjonelt nivå, der kroppen blir en livsstil som regulerer all aktivitet, kosthold og stort sett det meste. Ergo snakker vi kanskje ikke bare om en spesifikk type kropp her, men om både en spesiell kroppstype i tillegg til en spesiell livsstil?

• Liker 6
Gjest Bandit
Skrevet

Nå ville jeg ikke kontaktet ei dame FORDI hun var ei crossfit-jente, men fordi jeg likte henne. At hun har sunne interesser er ikke negativt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig :)

Skrevet

Det kan bli for mye trening også.

• Liker 3
Skrevet

Sorry at jeg svarer selv om jeg er jente, men: Jeg måtte google crossfit, og for meg ser det ut som crossfit er kvinner og menn som trener på profesjonelt nivå, der kroppen blir en livsstil som regulerer all aktivitet, kosthold og stort sett det meste. Ergo snakker vi kanskje ikke bare om en spesifikk type kropp her, men om både en spesiell kroppstype i tillegg til en spesiell livsstil?

Ok, så lenge personen ikke er ute etter å endre min personlighet som gjør meg til den personen jeg er, så ville jeg ikke hatt noe imot å treffe ei cf jente.

Og heller ikke prekke på meg all treningen som hun driver med.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg liker fitte jenter.

:)

:skratte:

• Liker 8
Skrevet

Er det? Svigerinnen min driver med crossfit og hun prater masse trening, men lite kosthold. Tror ikke hun spiser spesieltr usunt, men jeg har bare hørt henne prate om trening i forbindelse med crossfit.

Hun har forøvrig ikke forandret seg nevneverdig (bortsett fra at hun prater mye om det og muligens blitt sterkere)siden hun begynte med det, så hva ts mener med crossfit-jenter er jeg veldig nysgjerrig på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det som kommer opp når en googler viser gjerne de som er med på konkurranser og lignende, men som med annen trening så trenger en ikke å være profesjonell for å drive med det. Og en trenger dermed ikke å ta alt så seriøst som Kosemose viser til.

• Liker 1
Skrevet

Hva med å google crossfit?

Disse damene er sexy!

CrossFit er et firma som har sine treningsmetoder, men jeg skjønner fortsatt ikke hva en CrossFit-jente er. Er det noe veldig spesielt med disse? Det virker litt som å spørre om gutter ville datet jenter som kjøpte matvarer fra Rimi el.l.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...