Gjest Kjærleik Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Ja, overskriften sier vel seg selv.. Hvor er det gode innvandrerbutikker i Oslo? Som har godt utvalg, rimelig OG gode produkter? :-) Om det er noen butikker ellers som har stort og godt utvalg som ikke koster så mye heller, tas dette også imot
Solsikke Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Jeg synes Sultan på Grünerløkka har et godt og spennende utvalgt. Butikken er definitivt verdt et besøk!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Nordbygata Dagligvare (på Grønland) Sultan på Lilleborg Torg
Belle de Jour Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Istanbul på Hauketo er min favoritt. Ligger litt utenfor sentrum, men så absolutt verdt det. Billig, og et enormt utvalg, inkludert et stort kjølerom for frukt og grønt.
frkharepus Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 På Sagene ligger det en frukt og grøntsjappe som drives av noen tyrkere. Veldig bra utvalg og hyggelig betjening.
Hirondelle Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Vestkanttorvet på Frogner/Majorstuen!!! Fantastisk fin innvandrerbutikk
AnitaB Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Jeg kan ikke riktig huske hva den heter... men det er en rett ovenfor bensinstasjonen ved skattekontoret på Grønland. Det er en stor butikk med meget godt utvalg, gode priser og fantastisk service. Anbefaler veldig!
venus_ Skrevet 13. mai 2012 #8 Skrevet 13. mai 2012 Vestkanttorvet på Frogner/Majorstuen!!! Fantastisk fin innvandrerbutikk Klarer du forklare litt nærmere hvor den er? Evt hvilken buss-/trikkeholdeplass som er nærmest?
Minya Skrevet 13. mai 2012 #9 Skrevet 13. mai 2012 Det ligger to rett ved siden av hverandre i Brugata som jeg ble veldig fan av da jeg bodde i Oslo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå