Gå til innhold

Gode innvandrerbutikker i Oslo

Fremhevede innlegg

Gjest Kjærleik
Skrevet

Ja, overskriften sier vel seg selv.. Hvor er det gode innvandrerbutikker i Oslo? Som har godt utvalg, rimelig OG gode produkter? :-)

Om det er noen butikker ellers som har stort og godt utvalg som ikke koster så mye heller, tas dette også imot :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Sultan på Grünerløkka har et godt og spennende utvalgt. Butikken er definitivt verdt et besøk! :)

AnonymBruker
Skrevet

Nordbygata Dagligvare (på Grønland)

Sultan på Lilleborg Torg

Skrevet

Istanbul på Hauketo er min favoritt. Ligger litt utenfor sentrum, men så absolutt verdt det. Billig, og et enormt utvalg, inkludert et stort kjølerom for frukt og grønt.

Skrevet

På Sagene ligger det en frukt og grøntsjappe som drives av noen tyrkere. Veldig bra utvalg og hyggelig betjening.

Skrevet

Vestkanttorvet på Frogner/Majorstuen!!! Fantastisk fin innvandrerbutikk :)

Skrevet

Jeg kan ikke riktig huske hva den heter... men det er en rett ovenfor bensinstasjonen ved skattekontoret på Grønland. Det er en stor butikk med meget godt utvalg, gode priser og fantastisk service. Anbefaler veldig!

Skrevet

Vestkanttorvet på Frogner/Majorstuen!!! Fantastisk fin innvandrerbutikk :)

Klarer du forklare litt nærmere hvor den er? Evt hvilken buss-/trikkeholdeplass som er nærmest?

Skrevet

Det ligger to rett ved siden av hverandre i Brugata som jeg ble veldig fan av da jeg bodde i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...