Gå til innhold

Jenter som liker action


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere jenter her som liker action, gjerne med masse kjyting og eksplosioner?

Føler jeg er den eneste blant vennene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jah! Jeg liker scifi og fantasy først og fremst og deretter en god action. Filmer som The tournament etc syns jeg er knall. Blir det derimot for langtrukne slosscener der de burde vært dau for lenge siden så blir det kjedelig. Det må være bra vold og gørr, for å si det sånn.

ETA: filmer som kill bill o.l. er jo svært overdrevne, men de liker jeg likevel. Så det kommer an på filmen, rett og slett.

Endret av Silfen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentefilmer har aldri vært noe for meg.

Action, thrillere og gode drama serier skal det være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

:hallo:

Jeg liker godt action. Er gjerne det jeg setter på hvis jeg har lyst å bare bli underholdt, men ikke orker veldig seriøse greier.

Mission impossible, Die Hard, Jason Bourne, Bad Boys o.l. syns jeg er kule :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det også:) Vel, så lenge det ikke blir for dumt da, finnes jo dårlige og gode filmer innen alle sjangere:P Men ser hva som helst, bare ikke "jentefilmer," romantiske komedier og filmer med mye drama, det takler jeg dårlig:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Jeg liker action filmer veldig godt, gleder meg som en gal til Expendables 2 kommer. :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TheUnicorn

Jeg liker action filmer veldig godt, gleder meg som en gal til Expendables 2 kommer. :biggrin:

Gleder meg til The Expendables 2 jeg også, den første var råkul, og den andre blir enda bedre! Stallone :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheUnicorn

Jeg elsker action! Jeg klarer ikke å se på klissete dramafilmer, da sovner jeg med en gang. Er fan av Transformers-filmene, det er noe med effektene, musikken og hvordan alt er laget jeg er så facinert av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...