Gjest greengreengrass Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 hei. noen som vet om en teknikk for å huske hva man har gjort i fylla? (jaja, drikk mindre etc) men får ikke gjort noe med gårsdagen nå, men vil gjerne huske hva som skjedde etter 23. det er helt blankt. så, noen som har noen tips for å sette hjernen i sving?
Gjest Trio Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Man husker bedre når man er i samme sinnstilstand som man var i da man gjorde noe. For deg vil det bety at du vil ha lettere for å huske hva som skjedde i går om du blir full. Å dra til bake til stedet du var kan også hjelpe da konteksten også hjelper å huske. Ellers kan det hjelpe å gå gjennom det du gjorde som du faktisk husker og se om du husker noe mer. Hvem var du med? Hva snakket dere om? Hvor var dere? Hva drakk du? Hvordan luktet det? Osv. Ingen garanti dog...
Gjest greengreengrass Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 hoff..nei, tør ikke ta en reprise på gårsdagen det har tydeligvis skjedd et eller annet i hjemmet mitt, og det er her jeg er nå..men det er svart.
skruf Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 Ringe rundt til andre som var på samme fest og rekonstruere kvelden?
Gjest greengreengrass Skrevet 12. mai 2012 #6 Skrevet 12. mai 2012 var alene (tror jeg) når jeg kom hjem, men det kaaaan hende at det kom en hit. jeg tør ikke spørre. jeg vet at jeg har drevet noe forferdelig rundt her, muligens naken foran vinduene.. jeg må bare prøve å huske hva som har skjedd, og om noen evt har vært her og sett det maksimalt ulekre synet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå