Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

OG da er din konklusjon at alle kvinner er dramaqueens?

Nei, jeg sier ikke at alle kvinner er dramaqueens.

Men at det blir noen opp-og-ned-turer uten noen åpenbar grunn (for en mann) - det tror jeg faktisk at man bare må regne med å få med på kjøpet hos de fleste kvinner.

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

jeg sier som mange andre i tråden; skygg banen og se hvordan hun reagerer.

Skrevet

Jeg var på noen dater med en mann. God kjemi, gode samtaler og god kontakt. Etter en "langdate" ble han mystisk stille, men jeg visste han hadde barn hos seg, så jeg tok det med ro. Sendte en melding eller to i døgnet, hvor jeg sa hei og ønsket ham en god dag.

Plutselig fikk jeg en melding. Han syns vi hadde alt for mye kontakt, det ble for mye mas, og det føltes helt feil.

Konklusjon? Han var ikke interessert, han var ikke klar for å forholde seg til andre enn seg selv. Hvorfor jeg nevner dette her? Minner meg unektelig om det du beskriver. Hva gjorde jeg? Skygget banen umiddelbart. Om noen blir "kvelt" av å ha kontakt med noen de sier de liker og er interessert i, og trenger å Aklimatisere seg? Damn baby, ikke noe å spare på. Fører bare til frustrasjon, og at du føler DU gjør noe galt, når du faktisk ikke gjør noe galt i det hele tatt.

Forskjellen på våre relasjoner er jo at jeg har daglig kontakt med dama - og til alle døgnets tider. Altså er det jo ikke det at hun synes vi har for mye kontakt, men det som stresser meg mest er at hun ikke virker interessert i å møte meg når jeg har blitt barnefri igjen. Alt går på hennes premisser - og jeg har sluttet å ta initiativ da det aldri fører til noe. Så fort jeg setter ned foten og hun skjønner jeg begynner å bli irritert - kommer hun på banen igjen. Og toskete meg - hopper når hun sier hopp :/

Skrevet

Denne tror jeg du kan redigere til; Andre har brent seg på henne i tidligere "forhold".

Det er et fasitsvar her, og det er at man holder seg langt unna folk som ikke evner å ha voksne, åpne og ærlige relasjoner.

Hun utviser jo ganske mange merkelige trekk - som jeg tenker er grunnen til at "hun har brent seg i andre forhold"(som jeg gjennomskuer ganske enkelt til å egentlig bety at ingen har orket hennes oppførsel).

Om du synes dette er slitsomt i datefasen kan du jo tenke deg hvordan det må være å leve med henne. Dette blir for meg infantilt - men hver sin smak.

Tanken om at hun kan være årsaken til at tidligere forhold ikke har fungert har vel slått meg, ja. Dersom dette er personligheten hennes er det utenkelig for meg å være i et forhold med henne. Jeg håper jo som jeg skriver at det bare er en forsvarsmekanisme fra hennes side fordi hun er redd for å prøve. Men ja - det er mye mulig at jeg er ufattelig naiv...

Gjest KateW
Skrevet

Forskjellen på våre relasjoner er jo at jeg har daglig kontakt med dama - og til alle døgnets tider. Altså er det jo ikke det at hun synes vi har for mye kontakt, men det som stresser meg mest er at hun ikke virker interessert i å møte meg når jeg har blitt barnefri igjen. Alt går på hennes premisser - og jeg har sluttet å ta initiativ da det aldri fører til noe. Så fort jeg setter ned foten og hun skjønner jeg begynner å bli irritert - kommer hun på banen igjen. Og toskete meg - hopper når hun sier hopp :/

Syns det ser veldig likt ut jeg, hennes premisser, initiativ fører ikke hen, setter ned foten, kommer på banen. Forskjellen er at jeg sluttet å hoppe, for det er ikke verdt det....

Skrevet

Syns det ser veldig likt ut jeg, hennes premisser, initiativ fører ikke hen, setter ned foten, kommer på banen. Forskjellen er at jeg sluttet å hoppe, for det er ikke verdt det....

Kommer nok snart til å slutte å hoppe jeg også, ja... Tror dette er bortkastet tid.

Skrevet

Kommer nok snart til å slutte å hoppe jeg også, ja... Tror dette er bortkastet tid.

Vær forberedt på at litt ryggrad fra deg kommer til å trigge en endring hos henne, hvor hun ønsker et tettere forhold med deg.

Bestem deg på forhånd for hva ditt svar da vil være.

• Liker 1
Skrevet

Vær forberedt på at litt ryggrad fra deg kommer til å trigge en endring hos henne, hvor hun ønsker et tettere forhold med deg.

Endrer hun oppførsel i positiv retning så er vel det bare bra?

• Liker 1
Skrevet

Tja, mye mulig. Er vel enig med Steinar 40 at det vel er en bra ting - men samtidig så tenker jeg at det burde være unødvendig å spille et slikt spill. Hm - må nok gå i tenkeboks på denne...

Jeg får prøve å spille kortene mine annerledes, så får vi se hva som skjer :)

Takk for gode svar, alle sammen!

Skrevet

Hva gjør man i en sånn situasjon??? Og jeg er klar over at det ikke finnes et fasitsvar...

Du har to valg. Enten så tar du imot og lever som tidenes tøffel. Eller så ignorerer du denne halpsykotiske kvinnen for evig og alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...