Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh ja.Bruker adblock plus, ghostery,NoScript .adblock plus pop-up addon og flashblock

Ikke særlig glad i reklame nei :angry:

Du bruker tre programmer som gjør mye av det samme! Bruker du adblock plus, har du generelt ikke bruk for flashblock (de tar begge ut flashads). Bruker du noScript kobler du også ut flash og scripting som standard (men den gidder ikke sortere mellom hva som er reklame eller ei). Firefox har jo også en innebygd popupblokker som er skrudd på som standard. Sikker på du ikke har malware på maskinen din?

Ghostery har jeg ikke hørt om før nå, men det virker som en nyttig ting, forsåvidt.

Jeg har kun adblock (plus) og noScript som dedikerte sikkerhets/nonag programmer på min FF.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også en adblocker, men har merket av unntak for Google Ads.

Problemet er ikke at jeg absolutt ikke vil ha reklame, eller at jeg har noe imot reklamefinansierte nettsider. Faktisk tror jeg nok at jeg kunne hatt nytte av noe av den reklamen jeg nå går glipp av.

Nei, problemet

er at enkelte reklamer

LES DAGENS VÅS!

ALT OM INGENTING!

er så inn i granskauen plagsomme!

Når de lager lyd, dukker opp mellom innleggene i diskusjonstråder eller som noen steder til og med uthever ord i setninger og lager pop-ups hvis du kommer nær dem med musen, bruker jeg adblock eller sier takk for meg.

Skrevet

Jeg blokkerer reklame i Opera. Veldig fornøyd med den funksjonen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...