AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Hvor mange her er det som bruker adblock til firefox (eller andre nettlesere om den finnes)? Tror ikke jeg hadde klart meg uten den. Installerte windows på nytt i i går og ble nesten dårlig i den lille perioden jeg ikke hadde adblock installet. Er helt avhengig av den. 5
Gjest Tekola Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Jeg har det i Firefox! Får den ikke til å fungere i Chrome på mini-pc'n min, fin måte å holde den til kun skolearbeid på, alt av nettsider er jo uleselige når man har vennet seg til å bruke adblock
Gjest enirac Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Oh yes.... Eg trur ikkje eg hadde orket å oppholde meg på internett uten, det er så sjukt mye reklame overalt.
frøkna Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 For en fantastisk ting som jeg aldri har hørt før! Tusen takk, da var det innstallert! :) 1
Nora90 Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 Jeg får vondt inni meg hvis jeg ikke kan bruke adblock. At man kan bli så avhengig av en liten plugin, det skjønner jeg ikke
Zzyzx Skrevet 12. mai 2012 #9 Skrevet 12. mai 2012 Eneste jeg bruker er flashblock. Men det er fordi det er utelukkende inkompetente idioter som lager flash-annonser. Ellers har jeg stort sett lite behov for å blokkere annonser, jeg benytter meg nemlig ofte av dem.
Lutetium 71 Skrevet 12. mai 2012 #10 Skrevet 12. mai 2012 Eneste jeg bruker er flashblock. Men det er fordi det er utelukkende inkompetente idioter som lager flash-annonser. Ellers har jeg stort sett lite behov for å blokkere annonser, jeg benytter meg nemlig ofte av dem. Jeg reagerer litt på samme måte over animerte gif annonser, og da er adblock hendig. Men flashreklame er selvsagt ikke særlig beroligende. Adblock tar seg av det også.
Okapi Skrevet 12. mai 2012 #11 Skrevet 12. mai 2012 Bruker reklameblokkering i Chrome. Jeg kunne sikkert klart meg med en flashblocker, men jeg ser ikke noen spesielt god grunn til å ikke bare kvitte meg med alt.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #12 Skrevet 12. mai 2012 Helt klart, jeg får hjernevreng av all reklamen overalt. Vekk me`n!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #13 Skrevet 12. mai 2012 Jeg er en Adblocker. Dersom jeg ønsker å kjøpe en vare eller tjeneste er jeg fullt istand til å søke opp og finne den på egenhånd. Jeg trenger absolutt ikke å få reklame om det trøkket opp i ansiktet hver gang jeg besøker en nettside. 1
Gjest Quake Skrevet 12. mai 2012 #14 Skrevet 12. mai 2012 jeg klikker aldri på annonser, så de er blokkert. 1
Zzyzx Skrevet 12. mai 2012 #15 Skrevet 12. mai 2012 Jeg reagerer litt på samme måte over animerte gif annonser, og da er adblock hendig. Men flashreklame er selvsagt ikke særlig beroligende. Adblock tar seg av det også. Hovedproblemet er ikke animasjonene, men det at jeg stadig opplever nettleserkræsj og pussig oppførsel pga flash. Ellers så lever jeg selv indirekte av annonser på nettsider, så det er også en grunn til å ikke blokkere dem.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #16 Skrevet 13. mai 2012 Hovedproblemet er ikke animasjonene, men det at jeg stadig opplever nettleserkræsj og pussig oppførsel pga flash. Ellers så lever jeg selv indirekte av annonser på nettsider, så det er også en grunn til å ikke blokkere dem. Er du en...blogger?
Lutetium 71 Skrevet 13. mai 2012 #17 Skrevet 13. mai 2012 Hovedproblemet er ikke animasjonene, men det at jeg stadig opplever nettleserkræsj og pussig oppførsel pga flash. Ah! Vel, jeg har også merket at prosessoren går på full pinne om den må vise frem annonser. Kan ikke være så veldig gjennomtenkt å lage reklame som får mottakerens "tv" til å bryte sammen. Svært sjelden at flashannonser blir tillatt på min maskin, dog. Ellers så lever jeg selv indirekte av annonser på nettsider, så det er også en grunn til å ikke blokkere dem. D'oh!
Sugerøret Skrevet 13. mai 2012 #19 Skrevet 13. mai 2012 Åh ja.Bruker adblock plus, ghostery,NoScript .adblock plus pop-up addon og flashblock Ikke særlig glad i reklame nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå