Gjest Elses Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Jeg ble dopa ned i går, noen som puttet noen i drikken min og før jeg viste ordet av det var jeg helt fulstendig borte. Jeg hørte ALT alle sa, men jeg klarte ikke si eller bevege meg på noen som helst måte. Det var helt forferdelig, og jeg kjenner jeg sitter igjen med en ekkel følelse. Jeg blir helt forskrekket over at folk på min alder +/- faktisk gjør sånt. Heldigvis fikk en vennine ringt ambulanse så jeg ble kjørt på sykehus og lagt inn på akutten, og ble liggende over natten. Det var i dag tidlig jeg fikk konstantert at de hadde funnet partydop i blodet mitt. Kjenner jeg er redd og helt forskrekket over det som har skjedd ... ting kunne jo faktisk ha gått veldig galt. :tristbla:
Skjønningen Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Det er faktisk ikke så uvanlig som folk skal ha det til, jeg har blitt overrasket over det venner har fortalt meg har skjedd på de utestedene her jeg bor (og dette er en liten plass). Pass på drinken din fra nå av, og ikke la den stå ubevoktet. Ellers er jeg glad for at det ikke hendte noe alvorlig med deg.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 jeg har faktisk blitt dopet ned av en jeg trodde var en god kamerat. han hadde mikset drinker hele kvelden.så skulle jeg ha en til. da puttet han noe ekstra oppi og jeg ble helt bortevekk. ikke min bestekveld kan du si. jeg blir overrasket over at folk holder på sånn.
Gjest Elses Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Ja, jeg blir helt forskrekket over det selv. Selvom jeg egentlig burde vist at det er mer vanlig enn hva jeg tror, men har vel vært for godtroende til å tro at det ikke kom til å skje meg, men den gang ei. Skal fra nå av passe ekstra godt på drikken min fremover, vil nødig havne i denne situasjonen igjen. Midt oppi alt det her så skjedde det noe litt komisk ... når jeg i dag tidlig fikk en telefon på sykehuset slik at jeg skulle ringe faren min klarte jeg å blande to tall, og ringte dermed en fremmed mann og gråt. Han hørtes helt ut som faren min, og jeg var helt sikker på at det var han, og han trodde jeg var datteren hans. Så jeg bad han komme ned og være med meg. Pappa kom aldri han, men en annen fremmed mann kom. Jeg hørte han spurte etter datteren sins om nettopp hadde ringt og var blitt dopa ned ... uff stakkars, men det fikk meg til å trekke litt å smilebåndene. Han var i hvertfall veldig forståelsesfull og kom inn og ønsket meg god bedring
Skjønningen Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 Midt oppi alt det her så skjedde det noe litt komisk ... når jeg i dag tidlig fikk en telefon på sykehuset slik at jeg skulle ringe faren min klarte jeg å blande to tall, og ringte dermed en fremmed mann og gråt. Han hørtes helt ut som faren min, og jeg var helt sikker på at det var han, og han trodde jeg var datteren hans. Så jeg bad han komme ned og være med meg. Pappa kom aldri han, men en annen fremmed mann kom. Jeg hørte han spurte etter datteren sins om nettopp hadde ringt og var blitt dopa ned ... uff stakkars, men det fikk meg til å trekke litt å smilebåndene. Han var i hvertfall veldig forståelsesfull og kom inn og ønsket meg god bedring Er nå fint at det skjedde noe morsomt opp i alt dette, da. Så hyggelig av mannen! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå