Gå til innhold

Kanin i puberteten !


Trude29

Anbefalte innlegg

Har en gutte - dvergwedder , blir snart et halvt år. Siden fredag har han gått til "angrep" på det meste ! Ganske slitsomt i grunn. Lurer på om vi bør kastrere ham, eller er dette noe som vil roe seg litt etterhvert ? Noen som har noen gode råd/erfaringer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Mener du med gå til "angrep" at han rir eller biter eller...? Jeg har en hermelin gutt på 3 og et halvt som har perioder hvor han er ekstra rampete og kåt. Men stort sett er han bare leken og kosete. Hvis du syns det er veldig plagsomt, så burde du kastrere han. Jeg syns at min kanin er søt som litt rampete og er redd han blir mer passiv hvis han blir kastrert. Det eneste han rir er min fot, og hvis jeg merker at han har planer om det, så går jeg vekk. Så jeg syns ikke egentlig det er noe problem.

Klem Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han både rir og biter. Går etter bena våre, og han gir seg bare ikke. Han står og rister i buret for å komme ut, og når jeg åpner - går han til "angrep" med en gang. Sier "nei" strengt til ham og tar ham bort , men det hjelper ikke. Så vi får vel spare til kastrering tenker jeg. Han har vært en skikkelig go`ing , men nå er han nesten bare plagsom. Skjønner jo at det er frustrerende for ham også da .. Ikke lett å være "tenåring" og full av hormoner ! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Ser at vi har noe å glede oss til :ler: Fant ut i går at det vi trodde var en jente i virkeligheten er en gutt. Så feil en kan ta :ler:

jaja kosete er han, og håper han fortsetter med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...