Gå til innhold

Min store lille bror


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjære lillebror.

I dag er dagen, nå er det et år siden du valgte å forlate oss, hvem skulle tro det?

Du ble bare 24, og det var ikke lenge til du ble 25. Jeg har det ferskt i minne når du tullet og sa du var 1/4 år hundre om noen mnd.

Du tullet ofte når vi vokste opp, og det gikk ofte ut over meg også. Men du smilte alltid og tålte at jeg tok tilbake. Ofte tok du også skylden når ting gikk skikkelig galt, og mamma ble sur på oss begge.

Jeg er ofte innom din facebook profil. På ditt profilbilde smiler du, så mange bilder og minner.

Dine venner savner deg også dypt, du var klassens tillitsvalgt, alltid en å stole på!

I begravelsen snakket dine venner og klassekamerater varmt om deg. Bestevenninnen din snakket varmt om deg, hvor mange timer du satt igjen på universitetet når du kunne gjøre andre ting, men du valgte å bruke tiden din på de som virkelig trengte det.

Om du fremdeles var med oss i dag ville du vært ferdig utdannet siv. ing. Mamma og pappa var så utrolig stolte av deg, det var vi alle!

Du ble født i løvens tegn, og at vennene dine sier at du har et "lions heart" beskriver deg godt. Du var der alltid for de svakeste, du brukte lang tid på andre enn deg selv.

På utsiden glødet du som solen, men på innsiden der ingen kunne se var det mørkt.

Jeg er din storesøster, hvorfor kom du ikke til meg? Du er min eneste lillebror! Jeg ville gjort alt for deg, vi elsker deg så vanvittig høyt. Mitt hjerte skriker etter å høre din latter, og se ditt smil. Din tørre geek humor som våres lillesøster på 16 har fått fra deg. Hun går ofte i dine gamle t-skjorter og joggiser, jeg kan se på mamma at hun tror hun ser deg hver gang, tårene har kommet mange ganger, og gud vi savner deg.

Lillesøster savner de timene du satt med henne, hjalp henne i mattematikk og engelsk, du likte tall og ville at lillesøster skulle bli som deg, ingeniør eller sivil økonom. Jeg husker da du tullet med meg og sa at sosionomstudiet bare var tull, og at du kunne tatt det på siden av ditt studie, jeg husker latteren din når du pleide å si det, lillesøster lo også alltid med deg, hun var alltid på din side.

Fra barndommen av var du ofte i problemer, skadet deg og kom hjem med brukket armer og ben. Jeg husker da du lå på sykehuset i 2 uker etter at du falt ned, brakk kjeven og fikk kraftig hjernerystelse, du var på døden nær der, men du klarte deg alltid.

I dag skal vi til graven din, ikke bare oss i familien, men mange av dine nærmeste venner kommer også. For de var du et ankerpunkt.

Hvorfor du valgte å forlate oss er det ingen enn høyere makter som vet, eller som du sier, du trodde ikke på høyere makter, kun det vitenskaplige.

Vi spilte http://www.youtube.com/watch?v=d8qtteb9FBY i din begravelse. Du likte denne sangen, jeg husker du viste denne til meg når du skulle kjøpe et spill.

Min store lillebror, du vil for alltid bli dypt savnet, vi elsker deg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en rørende vakker hyllest til broren din, TS. Dette var sterkt å lese. Mange :klemmer: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...