Gjest Hanne Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Hei Hvor mye betalte DU for fettsuging ? Jeg har veldig lyst til å gjøre dette. Men får man gjort noe for 40 000 kr eller burde jeg spare opp mer? Er mage det er snakk om her:) Skriv gjerne hvilken klinikk du var hos også.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 anbefaler praha. Jeg har vært der to ganger.første gangen betalte jeg 22.000 kr inkl. reise. innside og utside lår, innside kne. andre gangen husker jeg ikke prisen. I norge er det svindyrt. i fare for å tråkke på tær så er det IKKE slanking. Du blir ikke betydelig lettere. Du kan kun forandre fasongen på kroppen din. Jeg har slanket meg for å få kroppsdelene slanke nok før og etter fettsuging.
julegrana Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Fikk en pris på 13000 for 3 områder i Tallinn, men gjennomførte aldri... De har en norsk kontakt så det var veldig lett å forhøre seg.
Gjest TS Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Jeg vet det ikke er slanking. Er derfor jeg er litt redd for å ta kontakt. Redd for å høre at jeg bare må spise annerledes og trene litt mer. Jeg har vært veldig flink til å trene og spise mindre, men det går dessverre i perioder. Jeg har en BMI på 22-23 ( varierer litt...) men la oss si 23 da. Så er ikke overvektig sånn, men mistenker at vekten hjemme er litt for snill? Har så mye fett på magen... Jeg kunne lagt inn bilde her så kanskje noen kunne bedømt om jeg kan ta fettsuging eller om det ikke går ? At jeg MÅ trene det vekk. Men vet ikke om jeg tør... Jeg har vurdert tallinn ja. Men må nok resie alene og jeg er dårlig i å snakke engelsk, i tilegg så er jeg veldig sjenert. Men er jo noe jeg VIRKELIG har lyst til, så hadde jeg visst at jeg fikk gjort dette, så skulle jeg nok kommet meg gjennom det
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 Fertilitas Tallinn Send de en mail med bilde av deg fra siden og rett fram. Skjul ansiktet med et ark eller la være å ta bilde av hodet. Da vil en kirurg vurdere bildene av deg.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #6 Skrevet 12. mai 2012 Anonym som har vært i Praha her: Om du har fettansamling på magen så er du riktig kanidat. Overvektige anbefales ikke å fettsuge. Dessuten så vil de ikke sende deg hjem for å trene og spise sunnere. -dette er private bedrifter å de vil tene penger. Ikke bekymre deg for språket, det går bra. Norge er ALT for dyrt! Skjønne ikke at noen vil bruke så mange penger. Å skal du ta magen så er det vel sannsynlig at du må ta sidene og bak også (nesten rundt hele) Dette blir regnet som 3 områder, å i norge vil det nok komme på 50.000 +. I Praha ca 20.000 Let på nett å finn det sykehuset du vil bruke. Det er MANGE der. Send en forespørsel om pris på mail.Sjekk opp de aktuelle kirurgene på online forum om du er usikker. Du kan komme langt med google. anbefaler deg også å bli i en eller to dager ekstra på hotel etter du er ute fra sykehus så du får hvile deg ekstra før hjemreise. For meg var det vanskelig å dra hjem første gangen pga smerter ved bevegelse, men andre gangen dro jeg på shopping etter 2 dager. Bør bli der i hvertfall 3 dager, gjerne 4. Det er verdt noen kr ekstra i utgifter om du trenger hvile.
Gjest TS Skrevet 12. mai 2012 #7 Skrevet 12. mai 2012 Tusen takk for svar Jeg skal lese litt om det nå Åh,hadde vært så greit å få gjort dette
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #8 Skrevet 18. mai 2012 Stokkan klinikk i Trondheim vil ha 39000 for 3 områder, hele magen og flankene. Husk at hvis dere gjør slike inngrep i utlandet så er dere ikke beskyttet av norsk pasientskadeerstatnigslov. Det er dere hvis inngrepet blir gjort i Norge. Bare så det er nevnt :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå