Gjest Hest på fest Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har måttet kutte ut søtsaker og sjokolade. Sliter fært med lakris sug! Jeg er mye kvalm og jeg kan ikke tenke meg noe bedre enn salt lakris! Noen som vet hva jeg kan gjøre/spise istedet?
Jepp Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har måttet kutte ut søtsaker og sjokolade. Sliter fært med lakris sug! Jeg er mye kvalm og jeg kan ikke tenke meg noe bedre enn salt lakris! Noen som vet hva jeg kan gjøre/spise istedet? Begynn å røyke eller snuse, da får du andre ting å tenke på.
Gjest zebra:) Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Puss tenna når du kjenner suget, da blir det kortvarig ;-)
Gjest glenda Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 Lakris-sug er ett symptom på b-vitaminmangel
Gjest Hest på fest Skrevet 12. mai 2012 #6 Skrevet 12. mai 2012 Glenda: virkelig? Jeg fikk beskjed om at jeg har mangel så fikk tabletter hos fastlegen. Men har ikke blitt mindre sugen på lakris.... Pusse tenna hjelper ikke, det er et "dypere" lakrissug. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 12. mai 2012 #7 Skrevet 12. mai 2012 Lag hjemmelaget hockeypulver av lakrispulver, salmiaksalt og sukrin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå