Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Jeg bruker remeron og seroxat. Har gått på de i flere år, og har nå begynt å drikke. Er det farlig om jeg drikker en dag ( mye ) og la vær å ta medisinen? Eller har jeg fortsatt medisin i blodet etter dagen før? Og hva kan skje? Og visst jeg drikker litt og tar medisinen 2 timer etterpå, er det farlig? Er det andre her som drikker og bruker medisin? Jeg er livredd for jeg skal sovne inn eller noe jeg
Kosemose Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Kjære TS. Slike spørsmål som omhandler ting som kan få store konsekvenser for ditt liv og helse, er det best du tar opp med fastlegen din. Vi kan ikke vite noe som helst om bakgrunnen og kompetansen til de som måtte svare deg i denne tråden, og det ville vært svært synd om du ødela helsa di fordi du får elendige og potensielt farlige råd som svar på spørsmålet ditt. Jeg stenger derfor tråden, og ber deg ta spørsmålet til fastlegen, eller spørre på apotek eller lese pakningsvedlegg på medisinene. Mvh Kosemose, mod
Fremhevede innlegg