AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har så dårlig selvtillit pga brystene min er ikke like store. De er yppige, flotte i formen, og plassert perfekt, om de bare var like store hadde jeg elsket dem. Har aldri fått klage på de fra menn, tvert om har de bare sagt "jaja, ingen er like, osv", men jeg vet nå ikke.. Hva mener egentlig menn, og dere kvinner? Er det andre jenter her med asymetriske bryster også? Føler meg alene, og liten.. Og dette er kjempe, kjempesårbart tema for meg, så setter pris på at ingen mobber..
Bacon Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har så dårlig selvtillit pga brystene min er ikke like store. De er yppige, flotte i formen, og plassert perfekt, om de bare var like store hadde jeg elsket dem. Har aldri fått klage på de fra menn, tvert om har de bare sagt "jaja, ingen er like, osv", men jeg vet nå ikke.. Hva mener egentlig menn, og dere kvinner? Er det andre jenter her med asymetriske bryster også? Føler meg alene, og liten.. Og dette er kjempe, kjempesårbart tema for meg, så setter pris på at ingen mobber.. Nå er ikke jeg mann, men jeg er lesbisk så jeg svarer uansett.. Det hadde ikke betydd noe for meg! 4
Gjest navnelapp Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Litt assymetri er berre naturleg, det er faktisk få som er heilt symmetriske. Eg har hatt mange kjærestar gjennom over tretti år, og ein har kommentert det. For dei fleste er ein pupp ein pupp, og pupp er deilig, og den deiligaste puppen er den du får ta på. 7
belle_ Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Ja, har det helt likt. Bare hos meg er det vanvittig stor forskjell. Skal få gjort noe med det, klarer ikke å se på de en gang, hatet de helt siden jeg fikk de
Testosteron Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Det kommer an på hvor stor forskjellen er. Er den ene dobbelt så stor som den andre legger man merke til det
Gjest navnelapp Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 Det kommer an på hvor stor forskjellen er. Er den ene dobbelt så stor som den andre legger man merke til det Ja, det er klart ein kan legge merke til det, men det er vel jenta ein er saman med og ikkje puppane. Viss ein verkeleg er glad i jenta og alt ho står for så er det vel meir problematisk at det blir ei stor "sak" for henne enn at dei faktisk er asymmetriske?
Testosteron Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Ja, det er klart ein kan legge merke til det, men det er vel jenta ein er saman med og ikkje puppane. Viss ein verkeleg er glad i jenta og alt ho står for så er det vel meir problematisk at det blir ei stor "sak" for henne enn at dei faktisk er asymmetriske? Jo da. Jeg er enig med deg i det/Jau då. Eg er einig med deg i det. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #8 Skrevet 11. mai 2012 Tror det vil avhenge litt på mannen(obviously), men min erfaring er at noen menn er puppe-menn, andre menn er rumpe-menn:P En rumpe-mann vil kanskje ikke bry seg om han er mer interessert i rumpa. Om det gir noen mening Men tror nok mange også vil ta en: jaja, pupp er pupp:)
Gjest Katten. Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 Du har aldri fått en negativ bemerkning på dem, og derfor ser du behovet for å spørre mange andre om hva man synes? 5
Missy1 Skrevet 12. mai 2012 #10 Skrevet 12. mai 2012 Det er helt vanlig at puppene ikke er like store. Om den ene er som en appelsin og den andre som en melon er det selvfølgelig et ekstremt tilfelle, men det kan hende det kun er du som merker at de ikke er like store. Du burde være glad for at du liker formen på de. Jeg skal fikse mine, de har alltid vært forskjellige, men nå er de forskjellige på den måten at den ene henger og den andre er fast. Min samboer bryr seg ikke om det, men det plager meg
kråkefjas Skrevet 12. mai 2012 #11 Skrevet 12. mai 2012 Det kommer veldig an på. Veldig mange har noe asymmetri uten at det gjør noe, men det kan også være fryktelig støgt. Vanskelig å bedømme uten bilde
kråkefjas Skrevet 12. mai 2012 #12 Skrevet 12. mai 2012 Min samboer bryr seg ikke om det, men det plager meg Du bor med en løgner
Missy1 Skrevet 12. mai 2012 #13 Skrevet 12. mai 2012 Du bor med en løgner Javel? Eller er du bare veldig overfladisk i forhold til han? 4
lashara Skrevet 12. mai 2012 #14 Skrevet 12. mai 2012 Jo da. Jeg er enig med deg i det/Jau då. Eg er einig med deg i det. lol
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #15 Skrevet 12. mai 2012 Du har aldri fått en negativ bemerkning på dem, og derfor ser du behovet for å spørre mange andre om hva man synes? Man er vel alltid mest kritisk til seg selv..
Skjønningen Skrevet 12. mai 2012 #17 Skrevet 12. mai 2012 Jeg har så dårlig selvtillit pga brystene min er ikke like store. De er yppige, flotte i formen, og plassert perfekt, om de bare var like store hadde jeg elsket dem. Har aldri fått klage på de fra menn, tvert om har de bare sagt "jaja, ingen er like, osv", men jeg vet nå ikke.. Hva mener egentlig menn, og dere kvinner? Er det andre jenter her med asymetriske bryster også? Føler meg alene, og liten.. Og dette er kjempe, kjempesårbart tema for meg, så setter pris på at ingen mobber.. Det venstre brystet mitt er litt mindre enn det til høyre. Det er ikke sånn kjempemerkbart, men det går ann å se det, og bh-en er bittelitt åpen på den venstre siden mens den sitter helt inntil på høyresiden. Det er helt normalt, ingenting rart eller spesielt med det. Hvis det derimot er så stor forskjell på dem at det er kjempevanskelig å kjøpe riktig bh fordi ingenting sitter som det skal, og det er kjempesynlig, så kan du sikkert få retta det opp hos kirurg. Synes ikke at man skal ty til dette hvis ikke det er kjempestor forskjell.
sodastream Skrevet 12. mai 2012 #18 Skrevet 12. mai 2012 Litt assymetri er berre naturleg, det er faktisk få som er heilt symmetriske. Eg har hatt mange kjærestar gjennom over tretti år, og ein har kommentert det. For dei fleste er ein pupp ein pupp, og pupp er deilig, og den deiligaste puppen er den du får ta på. hihi godt sagt lol
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå