Gå til innhold

Har det klikket for moderatorene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg telte 14 tråder som har blitt flyttet fra førstesiden på Generell debatt.

Jeg syns faktisk at det er ufint mot brukerene! Det er arrogant! Dere overkjører brukerene her inne, og som regel så har brukeren på forhånd vurdert hvor det passer å legge den.

Det er jo nesten så ille som at hvis man forteller en historie om en feks en krangel, og hendelsen tilfeldigvis skjer i en hage, så flyttes hele tråden til hus og hageforumet.

Vær så snill å skjerp dere! Brukerne deres har fungerende hjerner de også!!!

Takk!

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
:skratte:
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig enig, det kan holde å flytte tråder som åpenbart er feilpostet. Feks hvis noen spør etter reisetips under sexforumet (og det ikke handler om sexturisme eller 10 000-metersklubben). Hvor lang tid tar det før denne tråden havner i Ris og ros? :)

• Liker 2
Gjest Bobler
Skrevet

Jeg stusset ihvertfall på at "Bursdagsgave til kollega"-tråden min har blitt flyttet fra generell debatt til "Karriere og Utdanning". Greit nok at det er en gave til en på jobben, men hun er også en venninne som jeg nevner, og syntes da ikke den hører hjemme der. Karriere og utdanning er for meg om jobb, søknader, skole og diverse. Ikke en tråd om hva jeg kan gi i bursdagsgave til en venn og kollega.

Flere av flyttingene er ulogiske og teite. Rett og slett. Virker som om enten moderatorene har fått flytte-dilla, eller så har det kommet en ny som har en formening om hvor alt skal være.

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så enig!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På en måte kan jeg forstå at mye flyttes, spesielt det som flyttes til snikk-snakk, for generell debatt har blitt en skikkelig oppsamlingsplass av mye rart. Jeg tror det har å gjøre med manglende mulighet til å være AB på generell debatt. Derfor er det på en måte litt respektløst å flytte en AB's tråd til et sted der man ikke kan være anonym, og frata brukeren muligheten til videre deltagelse på egne premisser.

Men når en trådstarter legger en tråd om et tema i generell debatt, og den senere blir flytta, så vil det sannsynligvis bli slik at færre leser tråden, og ofte at flyttingen nærmest omdefinerer problemstilling og tema.

En jeg reagerte på for en tid tilbake, var om oppførsel på kollektivtransport, den ble flytta til bil og trafikk. Den handla ikke om trafikk, den handla om oppførsel. Den burde i det minste vært flytta til samliv og relasjoner isåfall, eller ikke flytta i det hele tatt.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

På en måte kan jeg forstå at mye flyttes, spesielt det som flyttes til snikk-snakk, for generell debatt har blitt en skikkelig oppsamlingsplass av mye rart. Jeg tror det har å gjøre med manglende mulighet til å være AB på generell debatt. Derfor er det på en måte litt respektløst å flytte en AB's tråd til et sted der man ikke kan være anonym, og frata brukeren muligheten til videre deltagelse på egne premisser.

Men når en trådstarter legger en tråd om et tema i generell debatt, og den senere blir flytta, så vil det sannsynligvis bli slik at færre leser tråden, og ofte at flyttingen nærmest omdefinerer problemstilling og tema.

En jeg reagerte på for en tid tilbake, var om oppførsel på kollektivtransport, den ble flytta til bil og trafikk. Den handla ikke om trafikk, den handla om oppførsel. Den burde i det minste vært flytta til samliv og relasjoner isåfall, eller ikke flytta i det hele tatt.

*snikk-snakk

AnonymBruker
Skrevet

Derfor er det på en måte litt respektløst å flytte en AB's tråd til et sted der man ikke kan være anonym, og frata brukeren muligheten til videre deltagelse på egne premisser.

Dette er jeg veldig enig i. Hvis man mener at et emne er så tullete at TS ikke skal få delta i sin egen tråd, så får de heller slette det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Derfor er det på en måte litt respektløst å flytte en AB's tråd til et sted der man ikke kan være anonym, og frata brukeren muligheten til videre deltagelse på egne premisser.

Så enig!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lagde en tråd om "fortell en hemmelighet", også skrev jeg i tråden at det gikk ann å være anonym for de som ønsket det. Men så ble plutselig tråden min flyttet over til snikk-snakk, og da ble jo litt av poenget ødelagd. Synest det var ganske synd.

• Liker 4
Gjest Bobler
Skrevet

Tråden min er ihvertfall flyttet tilbake til Generell debatt :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Klikket for noen av dem

Gjest Alyssa.
Skrevet

Merkverdig at ingen moderator har svart på denne tråden ennå.

Skrevet (endret)

tråden ryddet for spekulasjoner.

Hvis dere ønsker svar på noe, tas dette på Ris og Ros eller på PM. Denne tråden skal/kan ikke flyttes til Ris og Ros fordi den er startet av anonym bruker.

Bond, mod

Endret av Bond
AnonymBruker
Skrevet

Dere flytter jo tråder som er laget av AnonymBruker hele tiden :roll:

• Liker 3
Skrevet

Dere flytter jo tråder som er laget av AnonymBruker hele tiden :roll:

Det er helt riktig at vi flytter tråder som er laget av AnonymBruker, men vi flytter aldri tråder som er startet av AnonymBruker til rom som er stengt for AnonymBruker i utgangspunktet, hvilket ris&ros faktisk er.

Yvonne (mod)

• Liker 1
Skrevet

Jeg stusset ihvertfall på at "Bursdagsgave til kollega"-tråden min har blitt flyttet fra generell debatt til "Karriere og Utdanning". Greit nok at det er en gave til en på jobben, men hun er også en venninne som jeg nevner, og syntes da ikke den hører hjemme der. Karriere og utdanning er for meg om jobb, søknader, skole og diverse. Ikke en tråd om hva jeg kan gi i bursdagsgave til en venn og kollega.

Flere av flyttingene er ulogiske og teite. Rett og slett. Virker som om enten moderatorene har fått flytte-dilla, eller så har det kommet en ny som har en formening om hvor alt skal være.

Haha, akkurat den plasseringen stusset jeg fælt på. Kunne ikke skjønne hvorfor du hadde postet spørsmål om en bursdagsgave i karriere og utdanning, men det var ikke du nei. :)

Gjest Bobler
Skrevet

Haha, akkurat den plasseringen stusset jeg fælt på. Kunne ikke skjønne hvorfor du hadde postet spørsmål om en bursdagsgave i karriere og utdanning, men det var ikke du nei. :)

Hehe, nei :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi flytter ikke tråder når vedkommende mangler rettigheter å starte tråden i det aktuelle rommet (for eksempel flytter vi ikke tråder startet av gjester i feil rom, da sletter vi i stedet). I og med at ris og ros er stengt for anonyme, hadde vi bare mulighet å la tråden stå eller slette.

Tråder flyttes ikke for å plage dere, og generell har alltid hatt en stor mengde feilpostede tråder - men antallet går også opp og ned. Ut i fra trådene som hadde blitt flyttet var det nok bare bursdagstråden som egentlig kanskje ikke burde ha blitt flyttet, men vi står fortsett for flyttingen av de andre :)

Om det er noen spesifiske tråder dere mener er flyttet feil, kan dere gjerne sende rapport, så vi får sett på saken.

Hilsrn,

Bond, mod

Jeg blir veldig lei meg om jeg finner ut at innlegget mitt har blitt slettet. Jeg syns det er vanskelig å skrive, og jeg bruker ofte veldig lang tid på å formulere et innlegg. Syns det er stygt å slette uten noen advarsel eller forklaring av noe slag!!

Desuten, denne tråden handler ikke om den type flytting som blir nevnt her, men helt mongo flytting som ikke er åpenbar(heller det motsatte) , som beskrevet i første innlegg. Overkjøring og undervurdering av brukerene!

Som det eksempelet til Bobler, som i ettertid har blitt flyttet tilbake igjen.

Skjønner ikke at dere ikke bare kan innrømme at dere har tatt feil og at det har gått litt over stokk og stein med flyttingen!?!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...