AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Jeg holder på å bli gal! Vi har vært sammen i snart 5 år. Har alltid hatt et bra sexliv (for meg vil det si sex 2-3 ganger i uken). Men nå i det siste vil han bare bli sugd! Å gir ikke noe tilbake.. Han fingrer eller slikker meg aldri! Har hatt sex èn gang på to måneder nå å det var anal sex! Jeg blir så frustrert! Jeg vil ha den inn i meg!! Jeg legger til at jeg ikke har lagt på meg eller forandret meg noe.. Har prøvd å ta dette opp med han, uten å komme frem til noe som helst. Hva skal jeg gjøre? Kjøpe meg en dildo?
Gjest "gjest" Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Du kaster ham ut pga han er beviset på at suging gjør menn late i sengeklærne.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Dont do the BJ.. Slutt du også da vel, så ser du hvor lang tid det tar før han tar opp problemet... heh.. 2
Gjest Loverdose Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Er vell egentlig bare å slutte med BJ's da? 2
Gjest Bandit Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 Da snakker man sammen slik at den andre parten forstår alvoret i dette. Ingen er interessert i et forhold der alt går en vei. 2
Skjønningen Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Du slutter å suge han og kjøper deg et leketøy. Så venter du til han får nok og begynner å sette pris på deg igjen! Makan til tullebukk!
Gjest Gorgonzola Skrevet 11. mai 2012 #8 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Du kaster ham ut pga han er beviset på at suging gjør menn late i sengeklærne. stemmer IKKE Endret 11. mai 2012 av Gorgonzola 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 Han sier alltid at det skal bli mer, men jeg må bare suge litt til å litt til osv.. så kommer han.. !!!!?!?!
Skjønningen Skrevet 11. mai 2012 #10 Skrevet 11. mai 2012 Han sier alltid at det skal bli mer, men jeg må bare suge litt til å litt til osv.. så kommer han.. !!!!?!?! Du får heller si til han "nei, vi tar en 69!" Hvis han sier nei, da, så får du bare la være å gjøre noe for han. 3
Theoline Skrevet 11. mai 2012 #11 Skrevet 11. mai 2012 vis han ikke gir deg noe seksuelt over lengre tid.så skjønner jeg ikke hvorfor du fortsatt gir han noe...jeg hadde bare sagt at han måtte slikke meg først eller knulle meg.vis han ikke ville.så hadde jeg bare sagt at jeg håper han er myk nok til å suge seg selv. 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #12 Skrevet 11. mai 2012 Slutt å suge han da for faen. Herregud, har folk helt sluttet å tenke selv eller? Må man virkelig inn på kg for å spørre om noe sånt? SLUTT Å SUGE KUKEN HANS!!!!!!!! 3
Skjønningen Skrevet 11. mai 2012 #13 Skrevet 11. mai 2012 Slutt å suge han da for faen. Herregud, har folk helt sluttet å tenke selv eller? Må man virkelig inn på kg for å spørre om noe sånt? SLUTT Å SUGE KUKEN HANS!!!!!!!! Haha, du er morsom. Jeg støtter for såvidt det du sier. Et forhold handler om å gi og få, ikke bare gi, gi, gi.
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. mai 2012 #14 Skrevet 12. mai 2012 Slutt å suge han da for faen. Herregud, har folk helt sluttet å tenke selv eller? Må man virkelig inn på kg for å spørre om noe sånt? SLUTT Å SUGE KUKEN HANS!!!!!!!! :skratte: :skratte: Hahaha, men ja , jeg er enig. Men det beste e rjo å bare ta det opp med han , om hvorfor han ikke vil ha sex mer? Si meg,, snakker ikke folk sammen lengre???
Sweet77 Skrevet 12. mai 2012 #15 Skrevet 12. mai 2012 :skratte: :skratte: Hahaha, men ja , jeg er enig. Men det beste e rjo å bare ta det opp med han , om hvorfor han ikke vil ha sex mer? Si meg,, snakker ikke folk sammen lengre??? Hun har jo gjort det, jo! Han ønsker å få utført seksuelle tjenester i henhold til egne bestillinger og direksjoner, uten å behøve å gi noe tilbake: Be ham ta seg en tur på strøket. Kanskje det får ham til å se tingene i sitt rette perspektiv. 1
Gjest Bandit Skrevet 12. mai 2012 #16 Skrevet 12. mai 2012 :skratte: :skratte: Hahaha, men ja , jeg er enig. Men det beste e rjo å bare ta det opp med han , om hvorfor han ikke vil ha sex mer? Si meg,, snakker ikke folk sammen lengre??? Enig. Det er jo ikke sikkert han skjønner denne plutselige sexnekten, også har man plutselig en ond sirkel uten sex, som kanskje leder til noe langt verre.
Gjest Bandit Skrevet 12. mai 2012 #17 Skrevet 12. mai 2012 Hun har jo gjort det, jo! Han ønsker å få utført seksuelle tjenester i henhold til egne bestillinger og direksjoner, uten å behøve å gi noe tilbake: Be ham ta seg en tur på strøket. Kanskje det får ham til å se tingene i sitt rette perspektiv. På tide å ta det opp i klartekst, mener jeg. At dersom dette ikke bedrer seg, så får det disse konsekvensene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå