AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 I fjor høst hadde min venninne kjøpt en ny kabukikost fra en butikk i Bergen. Den var bare så fantastisk god og myk, den minte mer om en myk solpudderkost enn en kost til mineralpudder. Jeg bestemte meg der og da for å kjøpe meg en ny kabukikost for min var eldgammel. Bestilte en fra feelunique og den var en del mykere enn min gamle kabukikost. Men i helgen sminket vi oss sammen, og da fikk jeg igjen sett den kabukikosten hun kjøpte og den er myyyyyyyye større, fluffyere og mykere enn den jeg kjøpte etter henne på feelunique. Og jeg har brukt min sjeldent, hun bruker sin hver dag. Hennes er helt fantastisk. Noen som har opplevd noe lignende? Synd å si det, men for første gang tviler jeg litt på feelunique altså.. Den kosten jeg kjøpte er ikke i nærheten av samme kvalitet som venninna mi har.
Honesty Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har hatt flere av Bare Minerals-kabukiene, men de har alle som en blitt stive og ekle. Geitehår er ikke mitt førstevalg når det gjelder sminkekoster. De har dårlig holdbarhet uansett hvor fint de behandles, stinker geit, og er grove mot huden i tillegg. Ikke verdt prisen. Jeg tror altså ikke du kan skylde på Feelunique, men på produsenten. Det er også mulig at kvaliteten varierer mellom ulike produksjonsserier.
Nora90 Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Du kan jo alltids prøve å vaske den og så bruke balsam/hårkur på den
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Jeg har hatt flere av Bare Minerals-kabukiene, men de har alle som en blitt stive og ekle. Geitehår er ikke mitt førstevalg når det gjelder sminkekoster. De har dårlig holdbarhet uansett hvor fint de behandles, stinker geit, og er grove mot huden i tillegg. Ikke verdt prisen. Jeg tror altså ikke du kan skylde på Feelunique, men på produsenten. Det er også mulig at kvaliteten varierer mellom ulike produksjonsserier. Men det er skikkelig stor forskjell! Hennes er bare helt fantastisk. Men hvilken kabukikost vil du anbefale? Du har så god peiling
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Du kan jo alltids prøve å vaske den og så bruke balsam/hårkur på den Jeg har gjort det
Honesty Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 Men det er skikkelig stor forskjell! Hennes er bare helt fantastisk. Men hvilken kabukikost vil du anbefale? Du har så god peiling Der er jeg dessverre blank, for alle jeg har prøvd stinker. Syntetiske koster er mykere på huden, men tar ikke opp pudder, så det flyr overalt. Jeg bruker allikevel syntetisk; den store, skrå børsten fra Elizabeth Arden, samt flattopen til Sigma, F80. Naturhårskoster jeg bruker innimellom er kabukien fra Maria Åkerberg (akkurat like ille som Bare Minerals, men jeg fikk den gratis i et kit), samt flattopen til Dior, som er marginalt bedre. Jeg bruker masse koster om hverandre, og rullerer når de irriterer meg for mye. Den soleklart mest brukte er den store fra Elizabeth Arden, som jeg har kjøpt hos Feelunique. Muligens kommer jeg til å teste the Handi fra Jane Iredale dersom jeg kjeder meg. Det skal ikke være lett å finne den perfekte kosten, men samtidig klassifiserer jeg det som et bimboproblem. 1
Gjest Carmelita Skrevet 12. mai 2012 #7 Skrevet 12. mai 2012 Jeg er kjempefornøyd med MAC 182 til Id. Den er myk, og du velger selv hvor dekkende påføringen skal være.
Fruziria Skrevet 12. mai 2012 #8 Skrevet 12. mai 2012 Jeg har også kabuki kosten til bare minerals, og den er hard og ekkel og den er kjøpt i butikk så tror ikke det har noe med feelunique og gjøre. Prøv heller kabukien til tikei kjempe go. Nå er ikke jeg stor fan av foundation til tikei men kabukien er veldig god.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #9 Skrevet 12. mai 2012 Jeg er faktisk veldig fornøyd med Kabukien fra Bodyshop tro det eller ei.. Jeg var litt skeptisk, men den er så deilig myk og god å bruke Syntetisk bust såklart.
mari4ever Skrevet 13. mai 2012 #10 Skrevet 13. mai 2012 Jeg er faktisk veldig fornøyd med Kabukien fra Bodyshop tro det eller ei.. Jeg var litt skeptisk, men den er så deilig myk og god å bruke Syntetisk bust såklart. den er veldig god. liker godt mineral makeupen til the body shop og:) stort pluss det innholder spf 25 i mineral pudderet dems. Det har ingenting med feelunique.com kabukien til bare minerals er forferdelig. den skader huden, føles vertfall slikt ut når du bruker den. jeg anbefaler handi buki til bare minerals. den er super og dekker godt. ellers er lily lolo sin veldig myk og god, og det er en kabuki. den gir veldig god dekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå