Gå til innhold

Samler,ting du er glad i.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi gjemmer på så mye rart. vi kaster,rydder og kaster.

Noen ting vil vi aldri kvitte oss med,det betrnoe for oss.

jeg har kastet mye rart,også dyre ting. Det er en ting blant mange som betyr noe.

Det er en farget skål. Den står alltid fremme. Den er ikke stor. Den sto i barndomshjemmet med godt i på lørdagen og jul

Av og til ble det laget dekorasjoner i den.

I dag får du vel slike til 20-30 kroner. Den var sikkert dyr den gang,men du verden hvor den pyntet opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Applecore

Jeg har en grønn spaghettiskje (sånn med "tenner") fra IKEA som er formet som en dinosur.

Den er ikke spesielt pen, men det var et av de første kjøkkenredskapene jeg skaffet meg da jeg flyttet på hybel, så har ikke hjerte til å kaste den... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange klær jeg ikke klarer å kvitte meg med. Jeg har ikke sjangs til å passe dem nå, og ikke ville jeg hatt dem på meg om jeg kunne (hadde en ganske ekstrem stil før), men de minner meg så om ungdomstiden min at jeg ikke har lyst til å skilles med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kjempe stygg porselensfigur ,det er en gutt med en stor hatt,hull på kneet og noen gresstuster rundt :haar: :haar: ,som jeg ikke klarer å kaste.Fikk den av min storebror da jeg var 11-12 år.har alltid hatt den litt bortgjemt,men fremme.Vi har nettopp flyttet og jeg måtte ta en vurdering om den skulle bli med på flyttelasset eller om jeg skulle kvitte meg med den.Jeg hadde ikke hjerte til å kaste den.Men i den nye stuen får den ikke stå.Prøvde å sette den på datteren min sitt rom men hun ville ikke ha den.så jeg har plassert den på rommet til sønnen min,for han bryr seg ikke......... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kvittet meg med mye som jeg har arvet, men enkelte ting får bli. Ting jeg har et personlig forhold til som ikke avhenger av verdi.

Forøvrig så har jeg et stor problem fordi jeg ikke klarer å kvitte meg med bøker. Alt fra barnebøker, arvebøker til de jeg har kjøpt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...