Gå til innhold

Hvis jeg vet hvem du er

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet det er tatt opp før, men ønsker dere å vite hvis noen her har kjent dere igjen?

For evt å bytte nick, ikke skrive noe mer personlig eller bryr dere dere ikke??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville visst

• Liker 2
Skrevet

Om du kjenner meg igjen, si det til meg. :)

• Liker 1
Skrevet

Hvis noen visste hvem jeg er ville jeg likt å vite det bare fordi jeg er nysgjerrig. Men det tviler jeg egentlig sterkt på og ville ikke endret noe om noen visste hvem jeg er.

Skrevet

jeg bryr meg virkelig ikke om noen gjenkjenner meg.

men også greit å vite om det faktisk er noen som kjenner meg her.

har jo fått vite det er en som kjenner meg her, men h*n var for feig til å si noe.

Skrevet

Jeg vil vite, men det er mest av nysgjerrighet :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ingenting å skjule, så jeg ville ikke byttet nick. Å "gjemme seg" bak anonymitet bare for anonymitetens skyld er ikke noe jeg synes så mye om, men jeg skåner gjerne andre om det er slik at jeg vet hvem de er:) Som signaturen min sier, jeg skriver ikke som AB med mindre det er fare for sikkerhet på min eller andres vegne. Og det er det vel heller sjelden på KG...

Jeg har jo et nick her inne og er på lik linje med andre brukere relativt anonym utifra hva jeg deler om meg selv, men om noen andre finner ut av hvem jeg er får de velge selv om de vil fortelle meg det eller ikke. Jeg respekterer også deres valg om å stå frem eller ikke, siden de selv vil miste anonymiteten sin om de forteller meg "hvem jeg er" for dem.

AnonymBruker
Skrevet

jeg bryr meg virkelig ikke om noen gjenkjenner meg.

men også greit å vite om det faktisk er noen som kjenner meg her.

har jo fått vite det er en som kjenner meg her, men h*n var for feig til å si noe.

det var heller det at du ga uttrykk for at du ikke var spesielt interessert i å kjenne meg, så da ser jeg null grunn til å fjerne både din og min anonymitet for å tilfredsstille nysgjerrigheten din ;) wasted time - saved.

• Liker 5
Skrevet

det var heller det at du ga uttrykk for at du ikke var spesielt interessert i å kjenne meg, så da ser jeg null grunn til å fjerne både din og min anonymitet for å tilfredsstille nysgjerrigheten din ;) wasted time - saved.

fortsatt feigt synes jeg når du først sier du vet hvem jeg er.

Skrevet

Det bryr meg ikke så veldig. De som kjenner meg, vil sannsynligvis koble nicket mitt. Å være så forferdelig anonym er ikke ekstremt viktig for meg. Kjenner du meg igjen så må du gjerne hilse - for all del.

Med det sagt, jeg forstår allikevel godt de som vil være anonyme.

Gjest Mahareth
Skrevet

Ja, men hva jeg ville gjøre med det avhenger av hvem som kjenner meg igjen. Mange det ikke betyr noe med :)

Skrevet

Er jo egentlig ikke så anonym her inne i og med at tickeren min avslører når jeg gifta meg(er tross alt ikke sååå mange som gifter seg i februar). Men så kan jeg stå for alt jeg skriver også. Om noen kjenner meg igjen hadde det jo vært moro å høre det, men skjønner også om folk ikke vil avsløre seg selv. Har kjent igjen ei selv, men hun har navnet sitt som nick og bilde av seg selv. Ikke sett henne her på en evighet heller så har ikke sagt fra :)

Skrevet

Jeg ville gjerne visst det.

Skrevet

Ja, det hadde jeg ønsket beskjed om. Ikke sikkert jeg hadde byttet bruker, men det er greit å vite dersom noen vet.

Skrevet

Jeg ville visst det.

Gjest Adriane
Skrevet

Ja, jeg hadde nok ønsket å vite det, uten at jeg tror jeg ville byttet nick av den grunn. Bare greit å vite at man er gjenkjent, liksom :)

Skrevet

Tja hvorfor ikke? Gjerne på PM så jeg kan svette alene :P

Skrevet

Jeg ville gjerne vite det. jeg er blitt gjenkjent, men hadde ikke noe med bekjentskap å gjøre!

Skrevet (endret)

Pr. idag håper jeg at jeg ikke er blitt gjenkjent, i og med at jeg har graviditetsdagbok - og er kun 9 uker på vei :) Etter de magiske 12 ukene er over, bryr jeg meg ikke så mye om det.

Edit: JA - jeg ville visst om det :)

Endret av Lillah
Skrevet

Det er bare å si ifra på PM om noen kjenner meg igjen.. men tviler på det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...