AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #1 Del Skrevet 11. mai 2012 Hva koster egentlig dress/smoking, sko etc til brudgommen? Hva satt dere av i budgettet for dette? Vet det selvfølgelig er helt avhengig av hvor man kjøper og hva en skal ha, men prøver å sette opp et foreløbig budsjett her. Kan dere fortelle noe om hvor mye brudgommens klær kom på? Min tilkommende er litt usikker på om han skal ha mørk dress eller smoking. Snakker vi 5 eller 10 tusen mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amens Skrevet 11. mai 2012 #2 Del Skrevet 11. mai 2012 Min tilkommende brukte 6500,- på tredelt dress på Moods of Norway. Har ikke peiling på hva en smoking koster, men jeg vet at fine mørke dresser har en tendens til å ende opp med å koster rundt 10000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistymya Skrevet 11. mai 2012 #3 Del Skrevet 11. mai 2012 Vi bestilte smoking med skjorte magebelte og sløyfe fra suitopia.se for ca 4000 kr. I tillegg har vi kjøpt sko og belte for 600 kr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. mai 2012 #4 Del Skrevet 11. mai 2012 Sjaketten kom på rundt 5000 kr tror jeg. Hans foreldre som betalte. Jeg synes det var dyrt siden det var leie, mtp at min kjole kostet 1000 kr, men det var de som bestemte og jeg la meg ikke borti hva de ville bruke på sin egen sønn. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 11. mai 2012 #5 Del Skrevet 11. mai 2012 Sjaketten kostet 2500 for helgeleie, og 2000 (?)i depositum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 11. mai 2012 #6 Del Skrevet 11. mai 2012 Vi leide sjakett for 1.250 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 11. mai 2012 #7 Del Skrevet 11. mai 2012 Mannen leier sjakett til 1500 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 11. mai 2012 #8 Del Skrevet 11. mai 2012 Dressen til min mann ble en del dyerere enn planlagt for å si det mildt Kostet vel ca 13.000kr med alt. Var en veldig spesiell dress som nå blir brukt til 17. mai. Man trenger absolutt ikke bruke så mye penger på en dress. Kan nok lett finne pene dresser til ca 5000kr. Det som var viktig for oss var at dressen skulle skille seg ut fra en standard dress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #9 Del Skrevet 11. mai 2012 Han ønsker å kjøpe, ikke leie, for han trenger uansett en dress som kan brukes ved fine anledninger :-) TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 11. mai 2012 #10 Del Skrevet 11. mai 2012 Tror vi betalte drøyt 3500 for en pen tredelt dress i kvalitetsmateriale (noe med riktig mengde ull etc), på Bertoni. Dette var for 4 år siden, så husker ikke om det var kampanje eller noe, men det kan meget mulig ha vært nyttårssalg. Vi sa ikke noe om pris, men sa at vi ønsket en pen, klassisk dress i god kvalitet, og ble positiv overrasket da vi kom til kassen, hvertfall! Fordel der var også at de hadde 3 forskjellige modeller jakke og bukse, i forhold til lange/korte bein, brede/smale skuldre osv. En liten justering hosskredder, og dressen sitter som støpt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 12. mai 2012 #11 Del Skrevet 12. mai 2012 Skal dere kjøpe så sett av rundt 10.000,- for en skikkelig dress :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå