Gå til innhold

Scrapbook babyalbum


Tropic

Anbefalte innlegg

Går rundt og funderer på om jeg skal lage et babyalbum til mitt tantebarn som skal konfirmere seg snart (ikke i år), tenkte å starte tidlig så jeg får litt tid på meg. MEN, kommer en konfirmant til å bry seg om gaven?? Skjønner jo at det er veldig individuelt, men til dere som har jenter i konfirmantalder, tror du de hadde blitt glad? Min niese har ikke noe babyalbum, derfor jeg tenkte det hadde vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adriane

Ja, det tror jeg - kanskje aller helst om det ikke bare er babybilder, men bilder helt fra hun var baby og frem til nå. Gjerne med bilder av deg og henne sammen (og andre familiemedlemmer, for den saks skyld) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg - kanskje aller helst om det ikke bare er babybilder, men bilder helt fra hun var baby og frem til nå. Gjerne med bilder av deg og henne sammen (og andre familiemedlemmer, for den saks skyld) :)

Ja, tenker bilder helt til i dag! Og bilder med familiemedlemmer og hun sammen som i dag ikke lenger er blant oss osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Jeg lage et lignende album til lillebroren min da han konfirmerte seg, og storesøstra min når hun var syk. Begge ble glade, men tror lillebroren min vil sette mer pris på den når han blir eldre. Men jeg er sikker på at ei jente i den alderen hadde brydd seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...