Gå til innhold

Barnevaktfirmaer i Oslo


Gina9

Anbefalte innlegg

Jeg ser at dette temaet har vært opp før men da fikk ikke den som spurte noe svar :)

Er det noen her som har erfaring med barnevaktfirmaene i Oslo?

Jeg er alene med et barn på 3år og har fra tid til annen egentlig behov for å delta på møter på kveldstid på jobben, men det får jeg ikke til..

Er jo ikke så lett å få barnevakt når et møte f.eks begynner 15:30 og varer til 20:00 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser at dette temaet har vært opp før men da fikk ikke den som spurte noe svar :)

Er det noen her som har erfaring med barnevaktfirmaene i Oslo?

Jeg er alene med et barn på 3år og har fra tid til annen egentlig behov for å delta på møter på kveldstid på jobben, men det får jeg ikke til..

Er jo ikke så lett å få barnevakt når et møte f.eks begynner 15:30 og varer til 20:00 :)

Jeg visste ikke engang at det fantes noe sånt - finner man dem på nett? Har de referanser å vise til? Jeg er kanskje rar, men kjenner at jeg ville vært rimelig skeptisk til å la vilt fremmede passe barnet mitt (og barnet mitt ville neppe vært mindre skeptisk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der fins 3-4 stykker. De har linker til referanser på sidene deres, men dette er jo referanser som de har valgt selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært barnevakt siden jeg var 14 år, til to familier jeg ikke har kjent i utgangspunktet. Forstår ikke hvorfor det er så ille? Hvorfor ikke spørre noen tenåringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært barnevakt siden jeg var 14 år, til to familier jeg ikke har kjent i utgangspunktet. Forstår ikke hvorfor det er så ille? Hvorfor ikke spørre noen tenåringer?

Alles drøm er vel å finne en pålitelig tenåring i nabolaget som kan sitte barnevakt. Problemet er vel at det er vanskelig å vite hvem som er pålitelig.

Jeg var selv barnevakt som tenåring og ville IKKE ansatt meg selv ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vel de familiene jeg har/jobber hos vært heldige da. ;) For jeg anser meg selv som en god barnevakt. Nå er jeg riktignok 18, men jeg vil si jeg var flink for fire år siden også. Men det er nok viktig at barnevakten er glad i barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...