Gå til innhold

Hva kjøper man til en 6-7 åring?


lykkelig89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobber på Notabene, og i den alderen er det mange som kjøper beyblade, pokemonkort, trashpack...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-åringen vår ønsker seg slikt som skateboard, rollerblades o.l., men aller mest slike småleker som de samler på. Det gir status og står høyt i kurs. Jeg har en jente da, så hun vil gjerne ha både Little pet shop og Beyblade.

Liker han bøker begynner han å nærme seg alderen der Roald Dahl er kjekt. Uteleker er ofte kjekt. Tur til badeland eller lekeland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til barn i den alderen kjøper jeg ofte lego. Finnes jo alle mulige slags typer lego nå. Star Wars har vist seg å være en stor favoritt blant de jeg har kjøpt gaver til i det siste. :) Vet ikke om du vet noe om hva slags interesser han har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en ny fin jeans til min fetter som er 13 år yngre enn meg:) da han var i den alderen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg ser denne tråden leser jeg "Hvordan kjøper man en 6-7 åring?) :fnise:

Men kanskje ett kjekt brettspill kan være noe? Mange morsome spill å få tak i, om du har mulighet til å bestille på¨amazon.co.uk (rask levering!) anbefaler jeg Hali Gali extreme og Double.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan høre med foreldrene om det er noe han ønsker seg? Jeg ville gått i en lekebutikk og spurt der hva som er populært for den alderen. Men en kinotur syns jeg også hørtes kjempehyggelig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...