Strange Doll Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Jeg jobber på Notabene, og i den alderen er det mange som kjøper beyblade, pokemonkort, trashpack...
lykkelig89 Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2012 Føler det kanskje er noe skrap å gi?
lykkelig89 Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2012 Hvilken prisklasse tenker du da? 200 ca.
Elle Melle Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 7-åringen vår ønsker seg slikt som skateboard, rollerblades o.l., men aller mest slike småleker som de samler på. Det gir status og står høyt i kurs. Jeg har en jente da, så hun vil gjerne ha både Little pet shop og Beyblade. Liker han bøker begynner han å nærme seg alderen der Roald Dahl er kjekt. Uteleker er ofte kjekt. Tur til badeland eller lekeland?
Papierschere Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 Til barn i den alderen kjøper jeg ofte lego. Finnes jo alle mulige slags typer lego nå. Star Wars har vist seg å være en stor favoritt blant de jeg har kjøpt gaver til i det siste. Vet ikke om du vet noe om hva slags interesser han har?
Anciol Skrevet 11. mai 2012 #10 Skrevet 11. mai 2012 Jeg kjøpte en ny fin jeans til min fetter som er 13 år yngre enn meg:) da han var i den alderen:)
Lykkelitenen Skrevet 11. mai 2012 #11 Skrevet 11. mai 2012 Hver gang jeg ser denne tråden leser jeg "Hvordan kjøper man en 6-7 åring?) Men kanskje ett kjekt brettspill kan være noe? Mange morsome spill å få tak i, om du har mulighet til å bestille på¨amazon.co.uk (rask levering!) anbefaler jeg Hali Gali extreme og Double.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #12 Skrevet 11. mai 2012 Kanskje du kan høre med foreldrene om det er noe han ønsker seg? Jeg ville gått i en lekebutikk og spurt der hva som er populært for den alderen. Men en kinotur syns jeg også hørtes kjempehyggelig ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå