Gå til innhold

Værdens værste mamma


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter med hjertet i halsen, bare av å lese hva dere skriver, og vil ikke engang trykke på linken for å se. Det er så vondt å tenke at mennesker kan være så onde :tristbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun ble heldigvis arrestert samme dag, så jeg regner med at det var grunnen til at vedkommende som filmet ikke grep inn. Antakelig så har det vært veldig vanlig der i huset, og noe må en jo gjøre for å få slutt på det.

Stakkars lille baby. jeg kan ikke forestille meg å skulle gjøre noe slikt mot mine barn :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, jeg har ikke ord engang! Hadde jeg sett det der skje hadde jeg tatt ungen og troppa opp på barnevernsvakta/politiet. Bryr meg ikke om at jeg kidnappet ungen. Tar gladelig konsekvensene av det!

Samtidig vil jeg si at jeg skjønner at man kan slå/klype en gang og gjøre opp for seg. Men å drive med sånn systematisk tortur som hun gjorde, det skjønner jeg virkelig ikke :-@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig vil jeg si at jeg skjønner at man kan slå/klype en gang og gjøre opp for seg. Men å drive med sånn systematisk tortur som hun gjorde, det skjønner jeg virkelig ikke :-@

Skjønner du det??? På en 8 mnd gammel baby som gråter og trenger trøst av mammaen sin???? I denne saken så finnes det ingenting å forstå, annet enn det faktum at hun ble arrestert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble heldigvis arrestert samme dag, så jeg regner med at det var grunnen til at vedkommende som filmet ikke grep inn. Antakelig så har det vært veldig vanlig der i huset, og noe må en jo gjøre for å få slutt på det.

Stakkars lille baby. jeg kan ikke forestille meg å skulle gjøre noe slikt mot mine barn :tristbla:

Det var det jeg også tenkte. Hun måtte jo ha bevis. Men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elyssa

Er det noen som har en avisartikkel eller lignende, så vi kan se at hun er arrestert og at ungen har det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, dette ble jeg skikkelig dårlig av å se på :tristbla:

Skulle ønske jeg kunne krype gjennom skjermen og trøstet det stakkars barnet. Etter jeg så den gikk jeg rett til min dattern og knuget henne inntil meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du det??? På en 8 mnd gammel baby som gråter og trenger trøst av mammaen sin???? I denne saken så finnes det ingenting å forstå, annet enn det faktum at hun ble arrestert!

Jeg snakker ikke om denne saken! Jeg sier at jeg kan forstå foreldre som slår en gang og aldri gjør det igjen. Men å slå om og om igjen er ALDRI greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella111

Jeg snakker ikke om denne saken! Jeg sier at jeg kan forstå foreldre som slår en gang og aldri gjør det igjen. Men å slå om og om igjen er ALDRI greit.

jeg kan ikke forstå det.i det heletatt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker ikke om denne saken! Jeg sier at jeg kan forstå foreldre som slår en gang og aldri gjør det igjen. Men å slå om og om igjen er ALDRI greit.

det burde du ikke ha sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Jeg snakker ikke om denne saken! Jeg sier at jeg kan forstå foreldre som slår en gang og aldri gjør det igjen. Men å slå om og om igjen er ALDRI greit.

Umulig for meg å forstå, det er uforståelig hvordan noen foreldre kan slå barna sine, om det så bare er èn gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke se filmen, kan noen fortelle hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette ble jeg skikkelig dårlig av å se på :tristbla:

Skulle ønske jeg kunne krype gjennom skjermen og trøstet det stakkars barnet. Etter jeg så den gikk jeg rett til min dattern og knuget henne inntil meg...

Skulle ønske noen kunne krype inn gjennom skjermen og stoppe dritt kjerringa :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ut fra hvordan hun opptrer, så virker det for meg som at dette er en mor som sliter psykisk, og som skulle fått hjelp lenge før det kom til dette punktet. Hun opptrer som helt følelsesløs, også når hun lener seg fram for å klype/slå. Bra de tok barna fra henne. Jeg håper hun får noe slags hjelp selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...