Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sett denne?

Den popper opp på facebook for tiden, måtte se hva dette var og klarte ikke slutte å se i håp om at noen av de andre personene i rommet skulle stoppe denne galskapen.

Satt bare å skalv etterpå, for det er så brutalt.

Og neppe det eneste tilfelle rumdt om heller.. :(

http://www.newsrescue.com/2012/05/insane-malaysian-mother-beats-up-8-month-baby-captured-on-video/#axzz1uTnmNxdh

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke å se sånne ting. Det skjer så mye vondt i verden som jeg ikke kan gjøre noe med.

Skrevet

Du milde. Mitt hjerte tåler ikke slikt... det får sinnet og fortvilelsen min til å blusse opp.

Hva slags monster gjør slikt? Og hva slags (voksent) menneske filmer hele seansen uten å selv fly på dama med alt som er av voldelig kaliber i samme slengen? I det minste må man kunne kreve at hun blir stoppet, men det er dessvere ei sånn i denne forferdelige verden.

• Liker 2
Skrevet

Sinnsykt!

Måtte hun brenne i helvete og pines i evig tid. :frustrert:

• Liker 1
Skrevet

Det her var ekstremt vondt å se på.

• Liker 1
Skrevet (endret)

*dobbel*

Endret av FruLuna
Skrevet

Forferdelig...fikk meg til å grine av sinne og fortvilelse for den stakkars ungen. At ei mor kan være så kald??

Måtte også se hele videoen bare fordi jeg håpet noen ville gripe inn. Så utrolig hjerteskjærende... Og andre unger (søsken?) står i bakgrunnen og ser på.

Hun ble arrestert for dette heldigvis, så håper ungen har det bra hos skikkelige fosterforeldre!

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Forferdelig...fikk meg til å grine av sinne og fortvilelse for den stakkars ungen. At ei mor kan være så kald??

Måtte også se hele videoen bare fordi jeg håpet noen ville gripe inn. Så utrolig hjerteskjærende... Og andre unger (søsken?) står i bakgrunnen og ser på.

Hun ble arrestert for dette heldigvis, så håper ungen har det bra hos skikkelige fosterforeldre!

jeg skjønner godt at søsteren (så ut som hun var under 10) ikke grep inn. de er nok livredde for å bli slått de også. skal banne på at de har blitt slått på samme måte

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fy fader.. Jeg gråter og gråter her.. Det som skjærer mest i mammahjertet er å se at babyen kryper mot mammaen sin og strekker seg etter henne, mens moren fortsetter å slå.. Er ikke ofte for "øye for øye", men i slike tilfeller er det veldig lite som hadde stoppet meg fra også å bli voldelig!

Gjest Loverdose
Skrevet
:kgbaby: Fikk lyst å trøste og kose med den stakkars babyen og gi den kjærligheten den fortjener. Fy faen, drittkjerring av en annen dimensjon sier jeg bare. Skulle slått den dama til hun ba om nåde om jeg hadde vært vitne til det der. Og kom faen ikke her å si at hun ikke fortjener et par harde slag i trynet!!! Man behandler ikke under noen som helst omstendigheter et barn på den måten der! Jaggu er ikke verden full av djevler. Og den kjerringa der er en av dem. Brenn. :frustrert:
Skrevet
:hakeslepp: Fyfaen!! Jeg klarte ikke å se hele en gang!!
Gjest miss89
Skrevet

er helt dårlig nå, dette var så utrolig vondt å se på... stakkars lille baby :hjerte:

Skrevet

jeg klarer ikke å se på sånt.det er så ufattelig at noen oppfører seg sånn.dessverre finnes det flere eksempler.

AnonymBruker
Skrevet

Dere er klar over at dette er ikke unikt. Dette skjer i Norge også.

Utrolig vondt å se filmen. Ufattelig vondt.

Skrevet

Dere er klar over at dette er ikke unikt. Dette skjer i Norge også.

Utrolig vondt å se filmen. Ufattelig vondt.

det skjer over alt.men er ikke alltid de blir tatt midt i akten.men det finnes mange slike videoer.feks dagmamma eller barnevakter som misshandler ungene.

Skrevet

Slike kvinner fortjener ikke å bli mødre :snurt:

• Liker 2
Gjest foremma
Skrevet

Dette har jeg sett før, og jeg dårlig bare av å tenke på det.

Hun helvettes kjerringa sitter nå i fengsel, der hun forhåpentligvis blir for alltid.

Babyen har det fint nå, så vet dere det :)

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Slikt sjokkerer meg ikke

Jeg har sluttet og la meg sjokkere over hva mennesker er i stand til.

AnonymBruker
Skrevet

Grusomt - jeg stoppa filmen etter 10 sekunder - fikk helt vondt inni meg.

Stakkars lille, baby. :frown:

Skrevet

Jeg klarer ikke se i det hele tatt, vondt nok å lese artikkelen..

Måtte denne moren brenne i helvete. Fatter ikke folk som bevisst mishandler barn og dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...