Gjest Bud Skrevet 17. mai 2012 #421 Skrevet 17. mai 2012 Drikker du ikke alkohol?? Jo, men sjelden og lite. Har sett video av meg selv på grisefylla i ungdommen, ble kurert av det kan du si 3
Gjest Bud Skrevet 17. mai 2012 #422 Skrevet 17. mai 2012 Bedre med sjiraff enn hummer....tenker jeg. :gjeiper: Haha, hummer og grapefrukt hører hjemme hos flatpankerne
Silfen Skrevet 17. mai 2012 #423 Skrevet 17. mai 2012 Til brukere som retter på/bemerker andre brukeres skrivefeil midt i generelle tråder: Hvorfor? Er det språkinteresse, for å hjelpe brukeren til å bli bedre, et slags humoristisk innslag, eller hva? (Nå mener jeg ikke skrivefeildiskusjoner på språkforumet, men i andre tråder). Fordi når en modde gang på gang på gang på gang skriver spesifiske, så syns jeg det er greit å gi et lite hint. Jeg hadde selv satt pris på det. Sånn for å ta et konkret eksempel. 1
Gjest Bandit Skrevet 17. mai 2012 #424 Skrevet 17. mai 2012 Hehe, den klassifiseres ikke som en "gammel Opel" :gjeiper: Østlandet er ikke stort, kanskje vi er naboer?, vi tar en brus en dag. Det kan vi nok helt sikkert, Bud. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. mai 2012 #426 Skrevet 17. mai 2012 Til Bud og Bandit: Kan jeg også være med å drikke brus? Jeg kan heller ikke drikke alkohol på en god stund
Gjest Bud Skrevet 17. mai 2012 #427 Skrevet 17. mai 2012 Slutt med den der homohintingen! Menn har ikke sex, fysj! Til Bud og Bandit: Kan jeg også være med å drikke brus? Jeg kan heller ikke drikke alkohol på en god stund Klart det, vi kan ta det når junior begynner å sparke, jeg vil kjenne på magen 1
Gjest Vampen Skrevet 17. mai 2012 #428 Skrevet 17. mai 2012 Edit: Spørsmål til Vampen, hva liker du best med deg selv? Hmh, om jeg skal velge det jeg har hatt mest nytte av, så må det være at jeg er løsningsorientert og stort sett lander på beina. Og sånn generelt, jeg er nesten ferdig med semesteroppgavehelvete, og har planer om å feire med noen glass vin, så om noen har noen juicy spørsmål å more meg med, så er dette kvelden.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #429 Skrevet 17. mai 2012 Fordi når en modde gang på gang på gang på gang skriver spesifiske, så syns jeg det er greit å gi et lite hint. Jeg hadde selv satt pris på det. Sånn for å ta et konkret eksempel. Når modden er utenlandsk syns jeg sånne feil er søte og sjarmerende. 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #430 Skrevet 17. mai 2012 Spør en bruker Noe du lurer på? Hva bruker du?
Gjest Bud Skrevet 17. mai 2012 #431 Skrevet 17. mai 2012 Pfffft... hva tar du meg for? Her kjøpes pølser fra den lokale slakteren. Bjutifult!
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #432 Skrevet 17. mai 2012 Slutt med den der homohintingen! Menn har ikke sex, fysj! Det har dem vel? De fleste med seg selv og/eller damer. Noen har det med andre menn. Sånn går no dagane, sa Valgerd Svarstad.
Gjest NozMonster Skrevet 17. mai 2012 #433 Skrevet 17. mai 2012 Nei. Har ikke møtt noen. Bare pratet i telefonen! telefonsex? Jeg skjønte hvor du ville hen på første forsøk, men gjorde mitt beste for å dukke unna. Herregud. Dette er som å skulle velge ut to favorittspillere på favorittlaget mitt. Det er pokker ikke enkelt. Sannheten er at det er mange jeg har sansen for her inne, og som jeg kunne godt tenke meg å bli bedre kjent med. MÅ jeg nevne TO brukere får jeg trå til med KateW og NozMonster. Disse er to sexy, herlige, morsomme og intelligente kvinner. Men dem er det fler av her inne også... den varmet mitt i fleisen! Bedre med sjiraff enn hummer....tenker jeg. :gjeiper: hummer blir aldri det samme igjen takket være paradise
Gjest Bud Skrevet 17. mai 2012 #434 Skrevet 17. mai 2012 Det har dem vel? De fleste med seg selv og/eller damer. Noen har det med andre menn. Sånn går no dagane, sa Valgerd Svarstad. Snakker om menn...
Silfen Skrevet 17. mai 2012 #435 Skrevet 17. mai 2012 Når modden er utenlandsk syns jeg sånne feil er søte og sjarmerende. Såvidt jeg vet står det ikke opprinnelsesland stemplet på diverse modder eller andre brukere. 1
Gjest Silvermist Skrevet 17. mai 2012 #436 Skrevet 17. mai 2012 Hmh, om jeg skal velge det jeg har hatt mest nytte av, så må det være at jeg er løsningsorientert og stort sett lander på beina. Og sånn generelt, jeg er nesten ferdig med semesteroppgavehelvete, og har planer om å feire med noen glass vin, så om noen har noen juicy spørsmål å more meg med, så er dette kvelden. Funny fact, jeg tenkte over hva jeg selv ville svart når jeg spurte deg. Løsningsorientert ville jeg svart hvis jeg skulle si det første som dukket opp i pannebrasken. Kom imidlertid på andre ting som jeg også liker godt meg med selv. Men, over til den juicy delen. Har du noen gang vurdert seriøst å gå inn på en homse/lesbebar kun for å prøve ut en natt på motsatt banehalvdel? Får vel gjøre som i eksamenoppgaver, og sette opp et premiss: Du er hetrofil.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #438 Skrevet 17. mai 2012 Nå har det seg sånn at jeg har vært i et dårlig forhold i 5 år, et forhold som har holdt på å knekke meg psykisk. Under forholdet har jeg måtte være en form for farsfigur - ansvarsfull, det vil bl.a. si at jeg ikke har rørt alkohol på fem år. Etter at jeg kom ut fra forholdet har jeg vært på by`n annenhver helg (mrk. alene) som en måte å lære meg det sosiale livet på ny eller hva jeg skal si. Drikker meg ikke full, drikker meg bare "åpen". (i kjeften ) Når det gjelder mine venner og generelle omgangskrets så er vi en gjeng forvokste smågutter som dessverre begynner å bli voksne, men sånn er visst livets gang. Interessene våre går i jobb, husbygging og motoriserte kjøretøy, den største fellesnevneren er avholdsskap fra alkohol. Jeg er en følelsesmessig type, selv om det kanskje ikke kan virke sånn. Dette pluss ungkarslivet tatt i betraktning gjør at jeg virkelig lengter etter ei søt jente i armkroken på bjørneskinnet foran peisen... Takk for psykologtimen hvor gammel er du nå Bud?
Gjest Bud Skrevet 17. mai 2012 #439 Skrevet 17. mai 2012 Du er mann? Du har sex? Javisst er jeg mann, jeg har ikke sex lenger... *surve*
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #440 Skrevet 17. mai 2012 Såvidt jeg vet står det ikke opprinnelsesland stemplet på diverse modder eller andre brukere. Nemlig. Derfor kan man tenke seg om før man kritiserer. Opprinnelsesland eller eventuelle skrivevansker kan virke inn på rettskrivningen og da er det ikke mye morsomt å få kritikk. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå