AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #401 Skrevet 17. mai 2012 Jeg kommer tilbake til dette, eftersom jeg må ud i livet en liden stund. Jeg må tenke lidt. hvorfor det? du vet vel hvem brukere du synes er sånn akkkurat nå.....
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #402 Skrevet 17. mai 2012 Bandit: To kvinnelige brukere du har sansen for? Hvem syns du virker sexy?
Gjest Bud Skrevet 17. mai 2012 #403 Skrevet 17. mai 2012 Nei, uff, det må du ikke ha, jeg har da ikke en verre hverdag enn de fleste andre :gjeiper: Hehe Det er nå slik det har blitt I got your back
Aldrisur Skrevet 17. mai 2012 #405 Skrevet 17. mai 2012 jeg er redd brukere vil tro jeg stalker dem hele tiden. for det gjør jeg ikke, men noen brukere fanger oppmerksomheten min mye enklere enn andre... du da aldrisur, hva er det mest deprimerende du har lest på dette forumet? En uskyldig stalker i så fall Vet ikke om en kan kalle det deprimerende, men det første som slår meg er tråden der folk her inne forteller om hva som sist fikk dem til å gråte, og den "jeg er så lei meg i dag" (eller noe lignende). OG, ikke minst den tråden der brukere forteller at de har blitt mishandlet som barn. Begynner nesten å gråte bare ved å skrive dette her.
Gjest Bud Skrevet 17. mai 2012 #406 Skrevet 17. mai 2012 Nå er det mange brukere her inne jeg har sansen for, men sånn tatt helt fra tungespissen, får jeg si Bud og Yme. To herremenn som ikke tar seg selv så høytidelig, er noen artige tilskudd på dette forumet, og som jeg godt kunne tenke meg å ta en øl med. Eller en brus med Bud da. Joda, som vanlig så får du sagt det du, koselig å bli omtalt som et tilskudd, på lik linje med rosiner i boller, reklame på TV`n eller sol på en regntung dag. Kjære Bændit, *Hvor gammel er den gamle Opelen din? *Er du medlem i OMC? *Hvor i landet holder du til?
Gjest NozMonster Skrevet 17. mai 2012 #407 Skrevet 17. mai 2012 (endret) Nozz: Hvorfor er du Nozzeraffen? heheee... jeg kan si så mye som at jeg er langt over middels glad i sjiraffer! jeg har alt av dem, og kan "alt" om dem. har vel omtrent 593 forskjellige sjiraffting her hjemme, men om jeg forklarer hvor glad jeg er i dem, så avslører jeg litt vel for mye personlig om meg selv.. (raffen er den sjiraffen fra portveien2) hunterlady: har du møtt noen fra dette forumet? isåfall, hvem? Endret 17. mai 2012 av NozMonster
Gjest Bud Skrevet 17. mai 2012 #408 Skrevet 17. mai 2012 heheee... jeg kan si så mye som at jeg er langt over middels glad i sjiraffer! jeg har alt av dem, og kan "alt" om dem. har vel omtrent 593 forskjellige sjiraffting her hjemme, men om jeg forklarer hvor glad jeg er i dem, så avslører jeg litt vel for mye personlig om meg selv.. hunterlady: har du møtt noen fra dette forumet? isåfall, hvem? Enslige kvinner har huset fullt av ting som Eiffeltårn i miniatyr, lange vaser, lange lysestaker, agurker og bananer. Lærte en gang i tiden at det handler om et savn av noe slag... Du har altså byttet ut lysestakene og frukten med sjiraffer, hver sin smak
LoneWolf Skrevet 17. mai 2012 #410 Skrevet 17. mai 2012 Envy, hvor ofte trener du (evt. også hva + hvorfor akkurat den avataren)? Jeg har lagt merke til avataren din et par ganger, og har tenkt over det nå og da når jeg har sett den
Gjest HunterLady Skrevet 17. mai 2012 #411 Skrevet 17. mai 2012 heheee... jeg kan si så mye som at jeg er langt over middels glad i sjiraffer! jeg har alt av dem, og kan "alt" om dem. har vel omtrent 593 forskjellige sjiraffting her hjemme, men om jeg forklarer hvor glad jeg er i dem, så avslører jeg litt vel for mye personlig om meg selv.. (raffen er den sjiraffen fra portveien2) hunterlady: har du møtt noen fra dette forumet? isåfall, hvem? Nei. Har ikke møtt noen. Bare pratet i telefonen!
Gjest Raindrops Skrevet 17. mai 2012 #412 Skrevet 17. mai 2012 Hehe Det er nå slik det har blitt I got your back Godt å vite 1
Anglofil Skrevet 17. mai 2012 #413 Skrevet 17. mai 2012 yvonne: hvordan ble du glad i hello kitty? Jeg vet ærlig talt ikke, men etter at jeg ble sammen med mannen min så fant jeg også min rosa side. Og da dukket hun opp, helt plutselig. Mvh Yvonne
Gjest Bandit Skrevet 17. mai 2012 #414 Skrevet 17. mai 2012 Bandit: To kvinnelige brukere du har sansen for? Hvem syns du virker sexy? Jeg skjønte hvor du ville hen på første forsøk, men gjorde mitt beste for å dukke unna. Herregud. Dette er som å skulle velge ut to favorittspillere på favorittlaget mitt. Det er pokker ikke enkelt. Sannheten er at det er mange jeg har sansen for her inne, og som jeg kunne godt tenke meg å bli bedre kjent med. MÅ jeg nevne TO brukere får jeg trå til med KateW og NozMonster. Disse er to sexy, herlige, morsomme og intelligente kvinner. Men dem er det fler av her inne også...
Envy Skrevet 17. mai 2012 #415 Skrevet 17. mai 2012 Envy, hvor ofte trener du (evt. også hva + hvorfor akkurat den avataren)? Jeg har lagt merke til avataren din et par ganger, og har tenkt over det nå og da når jeg har sett den Jeg trener mellom 5 og 8 ganger i uken, litt avhengig av hvor jeg ligger i programmet Trener mest styrke med frivekter, og en del innebandy Avataren har jeg av flere årsaker. 1. Fordi hun ligner på meg og 2. fordi jeg er en fighter. Har lagt et vanskelig kapittel bak meg og reist meg, sterkere enn noen gang, både fysisk og psykisk Hyggelig at du har lagt merke til den da, jeg liker den godt, og føler den representerer mye av det jeg står for
Gjest Søgni Skrevet 17. mai 2012 #416 Skrevet 17. mai 2012 Til brukere som retter på/bemerker andre brukeres skrivefeil midt i generelle tråder: Hvorfor? Er det språkinteresse, for å hjelpe brukeren til å bli bedre, et slags humoristisk innslag, eller hva? (Nå mener jeg ikke skrivefeildiskusjoner på språkforumet, men i andre tråder). 4
Gjest Bandit Skrevet 17. mai 2012 #417 Skrevet 17. mai 2012 Joda, som vanlig så får du sagt det du, koselig å bli omtalt som et tilskudd, på lik linje med rosiner i boller, reklame på TV`n eller sol på en regntung dag. Kjære Bændit, *Hvor gammel er den gamle Opelen din? *Er du medlem i OMC? *Hvor i landet holder du til? Det er en '99 modell. Og den er ikke min stolthet, så jeg har ikke funnet behov for å melde meg inn i OMC av den grunn. Jeg holder til på det glade østland.
Gjest Bud Skrevet 17. mai 2012 #418 Skrevet 17. mai 2012 Hehe, den klassifiseres ikke som en "gammel Opel" :gjeiper: Østlandet er ikke stort, kanskje vi er naboer?, vi tar en brus en dag. 1
Gjest HunterLady Skrevet 17. mai 2012 #419 Skrevet 17. mai 2012 Hehe, den klassifiseres ikke som en "gammel Opel" :gjeiper: Østlandet er ikke stort, kanskje vi er naboer?, vi tar en brus en dag. Drikker du ikke alkohol??
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #420 Skrevet 17. mai 2012 Du har altså byttet ut lysestakene og frukten med sjiraffer, hver sin smak Bedre med sjiraff enn hummer....tenker jeg. :gjeiper: 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå