Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen
Skrevet

Det bestemmer ikke du.

Awwww, jeg liker surpomper. :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Awwww, jeg liker surpomper. :rodmer:

Ja, du får gå å runke.

Gjest Bandit
Skrevet

Ja, du får gå å runke.

Sånn for å holde meg til temaet: Har du hatt en fantastisk 17. mai så langt?

Gjest Vampen
Skrevet

Ja, du får gå å runke.

Nei, det holder med gleden over å få bekreftet at en del av surpompene her inne faktisk ikke er så opptatt av å stoppe avsporinger, men heller mer gira på å bidra til dem ved å kjefte og være muggen. :jepp:

Og tilbake til topic,

Bandit, hvemhvemhvem?::nigo:

• Liker 2
Skrevet

Hvem er klikk og avsporingssjefene? Det hadde vært godt å få stadfestet det en gang for alle.

Har jeg lov å svare på det spørsmålet uten å bli utestengt? :klo:

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Ja, det er mange flotte brukere her, som jeg ikke hadde hatt noe i mot å bli bedre kjent med. :)

I do like do get dinner before I get ass fucked.

Og Vampy: Jeg kjørte en kampanje med 70% rabatt.

Skrevet

Silfen, kan du nevne 5 ting du liker med deg selv?

Nei.

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit, hvemhvemhvem?::nigo:

Jeg er nysgjerrig på DEG, blant annet. Om det var det du siktet til...? :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om Vampen fremdeles er sammen med husaraberen, eller om hun er singel og ledig.. :sjenert:

:popcorn:

Skrevet

WildThing, hvordan er din perfekte dag?

Jeg er litt usikker, men jeg ser for meg at den mest perfekte dagen kommer til å være en veldig enkel a4-dag med kids og tilhørende kvinne i dette hjemmet jeg har gått til anskaffelse av. Sannsynligvis litt rå-sjanse siden jeg ikke aner slikt funker i det hele tatt.

Så langt har de perfekte dagene bestått av å rømme. Jeg antar det jeg heller vil er å komme hjem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vampen: Er du singel?

Silvermist: Favorittby?

Bandit: To brukere du har sansen for her inne?

Bud: Ølkveld med gutta eller kosekveld med kjæreste?

Vodka: Hva er navnet ditt?

Androgyn: Hva studerer/jobber du med?

:)

• Liker 2
Skrevet

Er Vodka mann eller dame?

Gjest Silvermist
Skrevet

Gratulerer med dagen, Silvermist. Og for at dette ikke skal være OT, så spør jeg i samme slengen hvilken kake du foretrekker å få på bursdagen din?

Jeg må innom her for å slappe litt av mellom slagene i dag...puuh!

Tusen takk for bursdagshilsen Silfen! :rodmer: Jeg foretrekker en solid sjokoladekake, helst med tre lag sjokoladesmørkrem inni. Utover det er jeg ikke så overvettes begeistret for kake lenger. Foretrekker saftis eller en god ost, og har i den anledning kjøpt meg en Pecorino.

Silvermist: Favorittby?

Favorittby over alle byer er selvsagt Bergen! :nigo: Dersom du mener utenfor Norges grenser er jeg veldig begeistret for Paris og Istanbul.

Skrevet

DragonFly, hvor gammel var du når du skjønte at du liker jenter? Var du redd for å fortelle det til de rundt deg?

Jeg var 21 år. Jeg husker at jeg like før 21-årsdagen leste en avis på jobb med en mcdonaldsreklame der det stod noe sånt som "20% har lurt på om de er homofile", og like etter kom en politidame innom jobben - og hun var fiiin. :hjerter: Etterpå lo jeg litt for meg selv, type "haha, jeg er hetero og syntes hun var skikkelig fin, morsomt". Rundt 21-årsdagen slo jeg opp med han jeg prøvde å date, og en god stund etter 21-årsdagen skjønte jeg at jeg likte jenter, men trodde nok fortsatt at jeg var bifil. Det tok nok nærmere ett år før jeg skjønte jeg er helt, fullstendig lesbisk.

Jeg ble veldig lettet over å forstå at jeg var homo, egentlig, for da skjønte jeg at jeg faktisk kunne forelske meg og ikke var helt følelseskald. Men den gangen bodde jeg i et katolsk land og var redd for å fortelle det til folk, selv om jeg var komfortabel med det selv. Det var jo så mange homohatere rundt meg. For meg var det helt naturlig, men jeg fant fort ut at det ikke var det for alle. En "venninne" jeg sa det til sluttet å omgås meg etter at hun fikk vite jeg er lesbisk.

Jeg sa det til mine nærmeste venner ganske fort, og de som var ekte venner tok det helt fint, men foreldrene mine fikk ikke vite det før jeg var 25. De tok det med stor ro, og sa noe sånt som "Ja, det visste vi jo. Vi skal ha lasagne til middag i dag." :biggrin: Så det var ikke noe å være redd for! Nå vet alle det og jeg prater om samboeren min som alle heterofile ville gjort om sine samboere i alle situasjoner. Ingen grunn til å gjemme seg bort bare fordi man er homo :) Jeg er veldig takknemlig for å bo i Norge, der det stort sett er lov å være seg selv, selv om man elsker noen av samme kjønn :)

• Liker 6
Gjest Surrehodet
Skrevet

Gratulerer med dagen vakre Silvermist :blåse: , er du heme eller i oljebyn?

Jeg lurer på hva du liker med Istanbul, og om du har vert der mye? Evt, hvilke årstid er best i Istanbul?

Skrevet (endret)

Noz: Hva slags musikk hører du på, og hvem er favorittartistene?

Og så lurer jeg på hvordan det går med Honeydew? Har du det bra? Har ikke sett deg skrive på en stund.

Endret av Dragonfly84
Gjest Silvermist
Skrevet (endret)

Gratulerer med dagen vakre Silvermist :blåse: , er du heme eller i oljebyn?

Jeg lurer på hva du liker med Istanbul, og om du har vert der mye? Evt, hvilke årstid er best i Istanbul?

Tusen takk Surre! :klem: Eg e heme! :strix: Vil alltid hjem til familien ved jul og bursdag.

Det jeg liker med Istanbul ja, hmm.

Jeg var vært i mange av verden storbyer, og de har vært fine og flotte nok de. Men det var noe spesielt med Istanbul, som gjør at jeg trekkes til å komme tilbake.

Alle byer har sin egen energi, Istanbuls energi er elektrisk, inkluderende, eksotisk, spennende og bare god.

Det er noe av alt der, og alle inntrykkene jeg fikk ga meg en lyst på mer, og jeg satt igjen med en utelukkende positiv følelse. Det ble et veldig "flytende" svar dette, men jeg kan ikke forklare det bedre.

Edit: Og så er det selvfølgelig historien til Istanbul, den er en faktor. Jeg er en liten historienerd, og Istanbul har så mye på mange plan. Det er det jo mange byer som har, men dette lagt sammen med den øyeblikkelige forelskelsen jeg fikk for byen gjør at jeg falt hardt.

Endret av Silvermist
Skrevet

Katten: Møttes du og isbiten på KG, eller har dere utviklet det som en felles interesse etterhvert? :tunge1:

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Til Tirkes: Hvor er du? :lete:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...