Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest padawan
Skrevet (endret)

Til alle som er innom tråden:

Har du noen gang reist på ferie alene og hvor dro du?

Nå høres jeg kanskje sær ut men jeg foretrekker å dra på lange ferier alene. Da kan jeg hooke opp med folk underveis samtidig som jeg kan være alene når jeg vil det. Jeg har vært både i Asia (Bali, Singapoere og Malaysia), Cuba og 8 uker på kryss og tvers i Spania og Portugal alene. Dette i tilleg til mange langhelger rundt omkring.

Endret av padawan
Gjest Surrehodet
Skrevet

Til alle som er innom tråden:

Har du noen gang reist på ferie alene og hvor dro du?

Inter rail gjennom Europa til Marocco.

Flere turer til Storbyer i Europa(London, Amsterdam, Berlin, København), "syden" også har jeg reist helt alene til Oslo, men der var det ei venninne som traff meg :skratte:

Skrevet

NozMonster: Om du skulle dratt på date med en fra KvinneGuiden, hvem skulle det vært? Og siden du så vidt jeg vet er hetero må du velge en gutt/mann. Venninne-date er juks!

Stiller samma frågan til deg, rottemor.

Skrevet (endret)

Stiller samma frågan til deg, rottemor.

Kanskje NerdMedSverd. Vet ikke helt hvorfor, men har fått det for meg at han er en ålreit kar som spilte Super Mario og Zelda som barn (og det er street cred), også mener jeg å huske at han har lagt ut noen stilige antrekksbilder her på forumet.

Veldig overfladiske grunner, men på et forum har man ikke alltid så mye å gå etter :gjeiper:

Endret av Tonje!
Skrevet

Surre- Hvor mye tid syns du man trenger i Barcelona? Spørsmplet kan forsåvidt rettes til andre som og har vært der :)

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Om du skulle dratt på date med en fra KvinneGuiden, hvem skulle det vært? Og siden du så vidt jeg vet er hetero må du velge en gutt/mann. Venninne-date er juks!

njaaa... det må vel nesten blir Hogwash det!

Twinklefart, Noz, Hunter:

Hva er du litt flau over å innrømme at du liker?

Jeg synes det er rimlig flaut at jeg liker en del av sangene til Christina Aguilera og Beyonce :sjenert:

Jeg synes også det er rimlig flaut at jeg liker den svenske melodi grand prix sangen fra i år...

Skrevet

njaaa... det må vel nesten blir Hogwash det!

Jeg trodde Hogwash var jente! Herregud, dette tror jeg er tredje eller fjerde gangen jeg bommer på noens kjønn. Skjønner ikke hvordan jeg får det til.

Skrevet

Super Mario og Zelda som barn (og det er street cred)

Jøss, vi er vokst opp med store kulturelle forskjeller. I gata mi var det vi som spilte alex kidd som var de kule. Mario- og zelda-kidsa var bunnslammet.

Skrevet

Jøss, vi er vokst opp med store kulturelle forskjeller. I gata mi var det vi som spilte alex kidd som var de kule. Mario- og zelda-kidsa var bunnslammet.

Jeg vet ikke en gang hva Alex Kidd er, så jeg er vel nesten verre enn bunnslam. Jaja! :gjeiper:

Helt ærlig husker jeg ikke hva som var kulest da vi var små, egentlig hadde ikke så mange av oss Nintendo og den slags. Men jeg personlig likte desidert Supe Mario og Zelda best - og disse spillene har jo overlevd tidens tann, så jeg føler at jeg valgte rett. Nå er det jo litt retro-kult å være gammel Zelda- og Super Mario-spiller. I hvert fall i mitt hode :D

Skrevet

Jeg lurer på hvilken gate det var.

I min gate var det Mario og Zelda som var tingen.

Skrevet

Du må vente til neste lønn, så kjøper jeg meg et sånt fint tryllekunstsett... Men da får du sette inn litt av Donald sine penger, til meg også!

??

Man kan da fint trylle med en pinne man finner i skogen, så lenge man har "The Force"! :kjefte:

Akkurat nå finner jeg ikke mobilen, og skulle svært gjerne benyttet meg av The Force. Da hadde telefonen kommet seilende rett i hånda mi.

Skrevet

De som spilte mario og zelda er de som idag sitter og drikker latte i alt for trange bukser på løkka.

Mens vi som spilte sega master system har sjel.

Skrevet

De som spilte mario og zelda er de som idag sitter og drikker latte i alt for trange bukser på løkka.

Heisann! Jeg går i trange jeans og drikker gjerne latte på Grünerløkka. Jeg har heller ikke sjel, for slik overtro tror jeg ikke på. Så her traff du spikeren på hodet for min del :gjeiper:

Skrevet

Heisann! Jeg går i trange jeans og drikker gjerne latte på Grünerløkka. Jeg har heller ikke sjel, for slik overtro tror jeg ikke på. Så her traff du spikeren på hodet for min del :gjeiper:

Kan det bety at de som spilte sega master system, er dypt religiøse idag? :gjeiper:

Skrevet

Ikke enig.

Skrevet

Padawan.

PS3 eller Xbox360?

Skrevet

Så her traff du spikeren på hodet for min del :gjeiper:

Selvsagt. Jeg har aldri tatt feil

Gjest Surrehodet
Skrevet

Surre- Hvor mye tid syns du man trenger i Barcelona? Spørsmplet kan forsåvidt rettes til andre som og har vært der :)

Det kommer helt an på hvor glad man er i mat, sol, kunst osv.

Sist jeg var der var jeg fra Torsdag til Tirsdag, det var akkurat 1 uke for kort. Skulle gjerne hengt på stranda, gått mer tur og spist mer god mat.

Ettpar steder er "must see" og de er fulle av folk og man går i kø. Ellers er det mange smug man an kose seg masse i.

Gjest HunterLady
Skrevet

Yme, Arabella, Bandit:

Hva er din dårligste kvalitet?

Twinklefart, Noz, Hunter:

Hva er du litt flau over å innrømme at du liker?

Tja. Av musikk så er ikke Avril Lavigne den første jeg nevner at jeg liker! :gjeiper:

Også synes jeg det er litt flaut å like One Tree Hill.

Har også mange filmer jeg synes er litt flaue, sånne typiske chickflicks.

Også liker jeg Twilight da. Det er jo dødsflaut! :gjeiper:

Svar til Daybreak: Ser du har bedt meg om å beskrive en perfekt dag for meg, gjerne to ganger har du spurt om det, men jeg finner aldri spørsmålet av en eller annen grunn. Men her er iallefall svaret.

En perfekt dag for meg slik som livet mitt er nå: En blid og fornøyd guttunge som ikke trasser og skriker, og at han sovner tidlig slik at mor får energi til å kose seg litt senere på kvelden. Gjerne med en god film og et glass vin. Jeg ber ikke om så mye mer :)

En perfekt dag som jeg drømmer om: At jeg og en eller annen fantastisk mann har førsteklasses date som innebærer alt av romantisk klissklass, og at barnet mitt ikke er tilstede, men hos en barnevakt jeg stoler 100% på. Daten er på Bahamas eller Maldivene og inkluderer god mat, masse vin, dype samtaler og god sex på en strand. :) :)

Spørsmål til Bandit: Er du alenefar eller deltidspappa?

Skrevet

Spørsmål til dere alle:

Lager dere som oftest middag fra bunn av eller blir det til tider litt hurtigløsninger? Om du ikke pleier gjøre det hva lagde du sist fra bunnen av og var det noe spesiell grunn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...