Giacomo_P Skrevet 18. mai 2012 #521 Skrevet 18. mai 2012 Høyst sannsynlig . Han har redusert diameteren nå med 1 cm. Den er 5 cm og ikke 6. Oh, ghastly world! Why dost thou never cease overwhelming me with predictable surprises?
Giacomo_P Skrevet 18. mai 2012 #523 Skrevet 18. mai 2012 Nei - jeg er opprindelig fra Agder, er sproglig forstokket og konservativ, og har en viss tid i Danmark bak meg.
Gjest Blubberella Skrevet 18. mai 2012 #524 Skrevet 18. mai 2012 Jeg vet jeg nok aldri får et ordentlig (og ærlig) svar på dette, men jeg lurer veldig på om Womenwomen er ekte eller bare et forumstroll som har det forferdelig gøy med sitt alter ego på KG. 3
Giacomo_P Skrevet 18. mai 2012 #525 Skrevet 18. mai 2012 Ylvina - det tror jeg de aller fleste her inde lurer på. Men svaret får vi nok aldrig. Kanskje vi kan spørre om noen her inde har rullet i høyet med Womenwomen, og derved kan kaste noe lys over sakens fakta? 1
Gjest Swarovski Skrevet 18. mai 2012 #526 Skrevet 18. mai 2012 Swarovski: Hvorfor har du valgt akkurat dette nicket? Jeg ville ikke bruke mitt vanlige nick. Så jeg lette etter inspirasjon rundt meg. Og blikket landet på en haug av swarovski krystaller, til smykkelagingen min. (se avatar) ---------- Giacomo_p: Hvor mange land har du bodd i/besøkt? Og hvor mange språk kan du? Arabella: Hvilken bruker har berørt deg mest, i løpet av alle årene på KG? Carnage: Har du hatt ett annet nick? Og evt hva var det? :gjeiper: Bond: Jeg minns du kommer fra ett annet land. Hva savner du mest fra hjemlandet ditt?
Gjest Eurodice Skrevet 18. mai 2012 #527 Skrevet 18. mai 2012 Oh, ghastly world! Why dost thou never cease overwhelming me with predictable surprises? Jeg må oppdatere deg, vet du .
Gjest + Carnage + Skrevet 18. mai 2012 #528 Skrevet 18. mai 2012 Jeg ville ikke bruke mitt vanlige nick. Så jeg lette etter inspirasjon rundt meg. Og blikket landet på en haug av swarovski krystaller, til smykkelagingen min. (se avatar) ---------- Carnage: Har du hatt ett annet nick? Og evt hva var det? :gjeiper: Skitten pique
Gjest Swarovski Skrevet 18. mai 2012 #529 Skrevet 18. mai 2012 Skitten pique Ahhh. Kunne ikke skjønne hvordan jeg hadde gått glipp av en bruker som har 1500 innlegg på et halvt år, og som vanker i "snikk snakk" tråder
Giacomo_P Skrevet 18. mai 2012 #530 Skrevet 18. mai 2012 ---------- Giacomo_p: Hvor mange land har du bodd i/besøkt? Og hvor mange språk kan du? Jeg har residert i Frankrige, Danmark og Norge, ellers har jeg besøkt de fleste vesteuropeiske landene, og mange av de østeuropeiske, men ingen typiske charterdestinasjoner av tyben Mallorca, Tenerife, etc. Jeg forstår ikke hvorfor jeg skal ud av Europa, all den tid det er så mye å opdage her. Jeg snakker engelsk nesten som morsmål (de fleste briter tror jeg er oppvokst med britiske foreldre i udlandet), fransk (man sier at jeg snakker definitivt fransk, men med en aksent som ikke lar seg plassere), ifølge danskene et godt dansk, nogenlunde brukbart tysk og italiensk, og har visse rudimentære ferdigheder i russisk og japansk. Jeg forstår lidt rumensk, polsk og serbisk skriftlig. I tillegg har jeg en viss trening i latin, hvilket har reddet meg i mange situasjoner. Jeg forstår nederlandsk til en viss grad, og spansk går nokså greit når jeg leser, selv om det er en del ord jeg ikke forstår. Ellers har jeg en viss forkjærlighed for polynesiske sprog. Jeg har lyst til å lære meg arabisk og hebraisk. 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #531 Skrevet 18. mai 2012 Nozze > hva jobber du som? vampen > hvor i norge bor du? cosette > hvor står du politisk?
Giacomo_P Skrevet 18. mai 2012 #533 Skrevet 18. mai 2012 Jokkmokk_P: Går du til psykolog? Er det meg? Nei - hvorfor skulde jeg det?
Gjest Bud Skrevet 18. mai 2012 #534 Skrevet 18. mai 2012 Det virker som om internett er ditt fristed. Eder taler ei så her, i hverdagen, eller? 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #536 Skrevet 18. mai 2012 Spørsmål til Bud: Går det bra med deg i dag? trenger du noen å snakke med? 1
Gjest HunterLady Skrevet 18. mai 2012 #537 Skrevet 18. mai 2012 Dette forstod jeg ikke noe av.... Tror han hintet til en eventuell personlighetsforstyrrelse. Men fortsett å skrive i ekte Giacomo-stil (med "O"). Vi liker det
Gjest Nuppdupp Skrevet 18. mai 2012 #538 Skrevet 18. mai 2012 Jokkmokk_P: Går du til psykolog? buuuuuuuuud, vil du ikke svare på spørsmålet mitt? hvorfor bytte? og hvorfor borte?
Gjest Bud Skrevet 18. mai 2012 #539 Skrevet 18. mai 2012 buuuuuuuuud, vil du ikke svare på spørsmålet mitt? hvorfor bytte? og hvorfor borte? Bytte hva da? Borte? Ja, jeg har en veldig dårlig dag i dag, stikker til fjells om en halvtime og blir der .. en stund
Gjest Nuppdupp Skrevet 18. mai 2012 #540 Skrevet 18. mai 2012 Bytte hva da? Borte? Ja, jeg har en veldig dårlig dag i dag, stikker til fjells om en halvtime og blir der .. en stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå