Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå synest jeg at dere sporer av vel mye her, det er ikke like artig å se personlige krangler som det er å se artige spørsmål og svar :gjeiper:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Tja... Nå beveger vi oss ut i det området av skogen som gjør en enhjørning om til en østers. Jeg har rett og slett ikke lyst å svare på det her. Sorry! :fred:

Hahaha, SÅ juicy?:lur:

• Liker 2
Skrevet

Hva går du for i disse dager?

Kjipulf! Jeg kan hjelpe deg litt på vei, du er fra tid til annen ganske morsom. :jepp:

Og nytt spørsmål, hvordan skal du feire når du går forbi Katten med antall plusser?

Altså, jeg var først og fremst ute etter å finne ut hvem konkurrentene er. :snurt:

Topp 3 favorittsanger?

Hehe, hvorfor du ikke er overrasket? Tja.. :engel:

Det var akkurat samme greia for min del, en kombinasjon av at jeg var nysgjerrig og synes kvinnekroppen er vakker. Livet er for kort til ikke å utforske nysgjerrighet.

Så, for å holde oss i juicy-land, har du noen fetisjer?

Pah, vi holder oss i det minste on topic! :lur: Skalduverramed?

JA! Trodde aldri du skulle spørre. :rodmer:

Gjest Bandit
Skrevet

Topp 3 favorittsanger?

Akkurat nå er det vel The River, Handle With Care og White Room som er i dytten.

Skrevet

Akkurat nå er det vel The River, Handle With Care og White Room som er i dytten.

Traveling Wilburys? :rodmer: Fin sang!

Hmm, slenger ut spørsmål til alle: Er det noen andre Steiner-barn her? :sjenert:

Gjest Bandit
Skrevet

Traveling Wilburys? :rodmer: Fin sang!

Du kan din musikk, med andre ord. Det gir deg en stor pluss i margen. Der det finnes mange plusser fra før. :lur:

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er et frekt spørsmål og har ingen intensjoner om å svare.

Det er helt greit. Det er tross alt ikke svareplikt her :)

Jeg er bare nysgjerrig, siden du stadig nevner hvor feit du er, men på det eneste bildet jeg har sett av deg så du slettes ikke feit ut; derav spørsmålet mitt.

• Liker 2
Gjest Janus
Skrevet (endret)

Hvilke av de kvinnelige medlemmene som leser denne tråden anser seg selv for å være relativt enkel å få til sengs?

:)

Endret av Janus
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke av de kvinnelige medlemmene som leser denne tråden anser seg selv for å være relativt enkel å få til sengs?

:klo:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Meg, om du er typen jeg liker og vil ikke ha forhold. :) :gjeiper:

• Liker 2
Gjest Janus
Skrevet

Meg, om du er typen jeg liker og vil ikke ha forhold. :) :gjeiper:

Koselig.

Men for alt jeg vet så er du en mann, så jeg sier nei takk.

Skrevet

giacomo: hvilke(n) kvinne® på dette forumet synes du er reflektert og høflig(siden du virker veldig 'sånn' selv)?? Ta en liste over de du husker...

Det er naturlig å trekke frem Havbris, som jeg har den største respekt for.

Lightbulb er en velreflektert og velmenende dame.

Yestoyes har setter jeg høyt - det samme gjelder Tabris og Norah.

Aldrisur er aldrig sur.

Arabella er en dame som har levet, og som har respekt for folk.

Både Rumle og Odisi73 er jordnære damer som alltid er hyggelige.

FruN er sikkert verdens bedste ektefelde, hun virker tålmodig og snild.

Wolfmoon har fornuftige synspunkter, og maneuvrerer pent i landskabet, efter mitt indtrykk.

Det er helt sikkert flere som burde nevnes i samme åndedrett!

hvorfor det? :sjenert: du vet vel hvem brukere du synes er sånn akkkurat nå.....

Jeg vil helst ikke glemme noen (hvilket jeg høyst sandsynlig gjør....)

Giacomo_p: I hvilket land har du vært mest lykkelig? Norge eller Danmark. (evt et annet land)

I Frankrige!

• Liker 2
Skrevet

On topic: Giacomo, har du vært gift? :)

Bare udenfor ekteskab. (Jeg har dog vært forlovet).

Gjest Janus
Skrevet

Hva med at alle gir hverandre en klem og legger til side sine forskjeller for denne stund?

Jeg vet fortsatt ikke hvem her inne som er lettest på tråden.

Skrevet

Okei, for å prøve å få denne tråden på spor igjen:

Hunterlady; Jobber du som psykolog? Så i en annen tråd at du snakket om pasienter, så ble litt nysgjerrig :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Okei, for å prøve å få denne tråden på spor igjen:

Hunterlady; Jobber du som psykolog? Så i en annen tråd at du snakket om pasienter, så ble litt nysgjerrig :)

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg skrev "mine pasienter", og den ser jeg var meget uheldig. Det jeg mente var pasienter jeg har jobbet med i annen sammenheng, ikke pasienter jeg har behandlet. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Utenom det lurer jeg på hva OhSerendipity jobber med.

Endret av Bond
  • Liker 4
Skrevet

Tråden ryddet for diverse personangrep, avsporinger og en passe stor krangel.

Bond, mod

Skrevet

Tråden ryddet en gang til for siste spor av krangelen. :)

Bond, mod

Skrevet

Nå modereres det for harde livet her av to moderatorer :fnise:

Utenom det lurer jeg på hva OhSerendipity jobber med.

:hakeslepp:

Nå lurer jeg på hvem du er og hva som fikk deg til å lure på det! Det er første gang jeg har blitt nevnt i en tråd :sjenert:

Men for å svare så studerer jeg og har ikke kapret drømmejobben ennå. Jeg har to jobber ved siden av; en caféjobb på dagtid og en natteresepsjonistjobb på et hotell annenhver uke, men det er ikke akkurat det jeg har tenkt til å vie livet mitt til :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...