AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #461 Skrevet 17. mai 2012 næææh! det er ikke ofte jeg støter på andre som er sjiraffoholikere! de tar over leiligheten min også Pene sko: av en eller annen grunn så lurer jeg fryktlig på hva du heter? jeg har null anelse, men jeg veit godt hva jeg synes du passer til.. hehe.. så nå er jeg spent på svar Jeg tror han heter William, Magnus eller Jonas. 1
Gjest Bobler Skrevet 17. mai 2012 #463 Skrevet 17. mai 2012 Må jo være Fredrik. Neeei, katten min heter det! Christian ser Pene Sko ut som. 1
Gjest BM2 Skrevet 17. mai 2012 #464 Skrevet 17. mai 2012 Jeg tror han heter William, Magnus eller Jonas. Preben, Ruben eller Alexander! 1
Gjest NozMonster Skrevet 17. mai 2012 #465 Skrevet 17. mai 2012 jeg er overbevist om at pene sko heter Lars!
Gjest BM2 Skrevet 17. mai 2012 #466 Skrevet 17. mai 2012 Drikker du ikke alkohol?? Er det noe galt med avholdsfolk også nå? 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #467 Skrevet 17. mai 2012 Jeg tror han heter William, Magnus eller Jonas. Må jo være Fredrik. Christian ser Pene Sko ut som. Preben, Ruben eller Alexander! jeg er overbevist om at pene sko heter Lars! Nå, Pene Sko, noen som har rett?
Gjest Yellow Taxi Skrevet 17. mai 2012 #468 Skrevet 17. mai 2012 Er det noe galt med avholdsfolk også nå? Second that.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #469 Skrevet 17. mai 2012 Nå, Pene Sko, noen som har rett? Snur man om på Pene Sko, får man "Oks Enep", så jeg tipper han heter enten Asgeir eller Oscar! (eller Petter) 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #470 Skrevet 17. mai 2012 Snur man om på Pene Sko, får man "Oks Enep", så jeg tipper han heter enten Asgeir eller Oscar! (eller Petter) Eller kanskje han er spansk og heter Penesco! 7
Gjest Swarovski Skrevet 17. mai 2012 #472 Skrevet 17. mai 2012 BM2: Du har tydeligvis barn. Håper/tror du at de vil finne en kjærlighet som varer livet ut? Giacomo_p: I hvilket land har du vært mest lykkelig? Norge eller Danmark. (evt et annet land) Havbris: Ser du ut som avataren din? Hunterlady: Hvem er den hemmelige "vennen" din på KG? Eller, nei det kan jeg ikke spørre om. I stedet: Har du noengang angret på at du er så åpenhjertig på KG? Rofl: Hvor lenge har du hatt katt? Padawan: Hvilket sted er ditt favoritt reisemål? 2
eva-80 Skrevet 17. mai 2012 #473 Skrevet 17. mai 2012 Vil spør Plague om nicket hennes? Har det noe med Salanders "venn" å gjøre eller? BTW : love that story
Gjest Eurodice Skrevet 17. mai 2012 #474 Skrevet 17. mai 2012 giacomo: hvilke(n) kvinne® på dette forumet synes du er reflektert og høflig(siden du virker veldig 'sånn' selv)?? Ta en liste over de du husker... yvonne: hvordan ble du glad i hello kitty? mammamora90: hvilken hårfarge er din favoritt? gjesten: hva er ditt beste minnet fra forumet? yes2yes: hvor gammel er du? arabella: hvem er det på bildet dittt? Det er Angela Gheorghiu, rumensk operasangerinne. Hun har en aldeles praktfull stemme og et vakkert utseende .
Aldrisur Skrevet 17. mai 2012 #475 Skrevet 17. mai 2012 Swarovski: Opererer du noen ganger under Anonymbruker?
Gjest Swarovski Skrevet 17. mai 2012 #476 Skrevet 17. mai 2012 Swarovski: Opererer du noen ganger under Anonymbruker? Nei. 1
Gjest BM2 Skrevet 17. mai 2012 #477 Skrevet 17. mai 2012 BM2: Du har tydeligvis barn. Håper/tror du at de vil finne en kjærlighet som varer livet ut? Håper det. På tross av min manglende tro på at kjærlighet finnes. I alle fall der lojalitet og integritet er en del av forholdet.
Gjest HunterLady Skrevet 17. mai 2012 #478 Skrevet 17. mai 2012 Svar på # 488: Den hemmelige vennen kan jeg ikke oppgi fordi det er ikke sikkert han vil synes det er så kult. Men dere vet nok ikke hvem det er. Ikke sånn type KG-kjendis :gjeiper: Ja, det har jeg gjort. Men ikke nå lengre.
Gjest Vampen Skrevet 17. mai 2012 #479 Skrevet 17. mai 2012 I do like do get dinner before I get ass fucked. Og Vampy: Jeg kjørte en kampanje med 70% rabatt. Hva går du for i disse dager? Nei. Kjipulf! Jeg kan hjelpe deg litt på vei, du er fra tid til annen ganske morsom. Og nytt spørsmål, hvordan skal du feire når du går forbi Katten med antall plusser? Jeg er nysgjerrig på DEG, blant annet. Om det var det du siktet til...? Altså, jeg var først og fremst ute etter å finne ut hvem konkurrentene er. Topp 3 favorittsanger? Hvorfor er jeg ikke overrasket? Hadde jeg vært singel så hadde jeg definitivt prøvd ut jentene under regnbueflagget. Jeg er såpass "voksen" at disse tankene er der av ren og pur nysgjerrighet, "hva finnes på andre siden?", og jeg er veldig glad i å finne ut av spørsmål som surrer rundt i hodet. Selv til nå kun har forelsket meg i gutter, så finner jeg jenter tennende. Hehe, hvorfor du ikke er overrasket? Tja.. Det var akkurat samme greia for min del, en kombinasjon av at jeg var nysgjerrig og synes kvinnekroppen er vakker. Livet er for kort til ikke å utforske nysgjerrighet. Så, for å holde oss i juicy-land, har du noen fetisjer? Vampen! Silvermist! Get a roooooom!... Pah, vi holder oss i det minste on topic! Skalduverramed? 1
Gjest Silvermist Skrevet 17. mai 2012 #480 Skrevet 17. mai 2012 Så, for å holde oss i juicy-land, har du noen fetisjer? Tja... Nå beveger vi oss ut i det området av skogen som gjør en enhjørning om til en østers. Jeg har rett og slett ikke lyst å svare på det her. Sorry! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå