AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #361 Skrevet 17. mai 2012 waco: 1. Er du singel? 2: Kan du beskrive drømmedama? 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #363 Skrevet 17. mai 2012 Jeg sa det til mine nærmeste venner ganske fort, og de som var ekte venner tok det helt fint, men foreldrene mine fikk ikke vite det før jeg var 25. De tok det med stor ro, og sa noe sånt som "Ja, det visste vi jo. Vi skal ha lasagne til middag i dag." Så det var ikke noe å være redd for! Nå vet alle det og jeg prater om samboeren min som alle heterofile ville gjort om sine samboere i alle situasjoner. Ingen grunn til å gjemme seg bort bare fordi man er homo Jeg er veldig takknemlig for å bo i Norge, der det stort sett er lov å være seg selv, selv om man elsker noen av samme kjønn Fantastisk kommentar! 2
Gjest Raindrops Skrevet 17. mai 2012 #364 Skrevet 17. mai 2012 Raindrops: Har du det bra? Stort sett 1
Giacomo_P Skrevet 17. mai 2012 #365 Skrevet 17. mai 2012 Istedetfor å klage på avsporinger, så kan du heller prøve å dra tråden tilbake til topic igjen. Sånn her f.eks: Bandit, kunne du ha gått på date med en KG-bruker? Silfen, kan du nevne 5 ting du liker med deg selv? Gia, hva er den beste boken du har lest? WildThing, hvordan er din perfekte dag? DragonFly, hvor gammel var du når du skjønte at du liker jenter? Var du redd for å fortelle det til de rundt deg? Katten, hvordan har du horet til deg alle plussene dine? Det er nesten umulig å svare på.... Kanskje "Idioten" av Dostojevskij, kanskje "Vol de Nuit" av Antoine de Saint-Éxupery, kanskje "Les fleurs du mal" av Baudelaire, kanskje noe av Marquez, kanskje noe av Rabélais, kanskje "Sidharta" av Hermann Hesse, kanskje, kanskje.... 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #366 Skrevet 17. mai 2012 Det er nesten umulig å svare på.... Kanskje "Idioten" av Dostojevskij, kanskje "Vol de Nuit" av Antoine de Saint-Éxupery, kanskje "Les fleurs du mal" av Baudelaire, kanskje noe av Marquez, kanskje noe av Rabélais, kanskje "Sidharta" av Hermann Hesse, kanskje, kanskje.... Guri malla, så pretensiøst! 8
Giacomo_P Skrevet 17. mai 2012 #367 Skrevet 17. mai 2012 Guri malla, så pretensiøst! Jeg kan vel ikke noe for hva som treffer meg...? 6
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. mai 2012 #368 Skrevet 17. mai 2012 Guri malla, så pretensiøst! Pleier du alltid å le av folk som liker andre ting enn deg? 10
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #369 Skrevet 17. mai 2012 Jeg lurer på The Kitten er en jente/kvinne eller mann? Jeg spør for brukeren har haket for mann, men jeg har i alle år trodd. Videre lurer jeg på hvis du er en kvinne, hvorfor valgte gi seg ut for å være mann? Ikke ment å være frekk, er bare så nysgjerrig! TS, takk for at du har opprettet denne tråden, for jeg har hatt lyst til spørre denne brukeren om dette i en stund nå
Gjest HunterLady Skrevet 17. mai 2012 #370 Skrevet 17. mai 2012 waco: 1. Er du singel? 2: Kan du beskrive drømmedama? Jeg er drømmedama hans! Waco 1
Giacomo_P Skrevet 17. mai 2012 #371 Skrevet 17. mai 2012 Pleier du alltid å le av folk som liker andre ting enn deg? Jeg tar ikke slikt så tungt. Verden er stor og vakker, og jeg suger grådig til meg det som taler til mitt hjerte. Jeg skal suge margen ud av livet!
Gjest Tekola Skrevet 17. mai 2012 #372 Skrevet 17. mai 2012 Guri malla, så pretensiøst! Til denne AB: Hva hadde vært riktig svar på spørsmålet i følge deg? Til Gia: Hvis du kun kunne ha med deg to bøker og to cd-er til en øde øy du skulle være på i tre år, hvilke ville det vært?
Gjest Bud Skrevet 17. mai 2012 #373 Skrevet 17. mai 2012 Stort sett Godt å høre! Har fulgt deg siden jeg ble medlem her inne, av en eller annen grunn har jeg fått en form for medfølelse for deg
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #374 Skrevet 17. mai 2012 Giacomo_p: jeg ser du er her nå, så jeg bare sier det til deg, selv om det ikke er et spørsmål. Jeg er så betatt av måten du formulerer og skriver på, jeg drømmer meg bort når jeg leser ting du har skrevet, du er bare så.. herlig på papiret, og sikkert en flott herremann utenom nettet også 3
Giacomo_P Skrevet 17. mai 2012 #375 Skrevet 17. mai 2012 (endret) Til denne AB: Hva hadde vært riktig svar på spørsmålet i følge deg? Til Gia: Hvis du kun kunne ha med deg to bøker og to cd-er til en øde øy du skulle være på i tre år, hvilke ville det vært? Det var et forferdelig vanskelig spørsmål..... Jeg liker ikke å velge, men forsøker følgende: Bøker: Sigbjørn Obstfelder: Samlede dikt Comte de Lautréamont: Les Chants de Maldoror CD'er: Puccini: Tosca (med Callas, Gobbi og diStefano) En samlecd med franske slagere fra Mistinguett til Moustaki Endret 17. mai 2012 av Giacomo_P
Giacomo_P Skrevet 17. mai 2012 #376 Skrevet 17. mai 2012 Giacomo_p: jeg ser du er her nå, så jeg bare sier det til deg, selv om det ikke er et spørsmål. Jeg er så betatt av måten du formulerer og skriver på, jeg drømmer meg bort når jeg leser ting du har skrevet, du er bare så.. herlig på papiret, og sikkert en flott herremann utenom nettet også Tusen takk! Jeg er sikkert mere spennende på papir end i virkeligheden....
Gjest Vampen Skrevet 17. mai 2012 #377 Skrevet 17. mai 2012 Jeg ser, jeg ser... Jeg er visst kommet på en feil klode! Her er så underlig... 2
Giacomo_P Skrevet 17. mai 2012 #378 Skrevet 17. mai 2012 Jeg ser, jeg ser... Jeg er visst kommet på en feil klode! Her er så underlig... ...som dessverre er ett av hans svakere dikt.... 1
Gjest Raindrops Skrevet 17. mai 2012 #379 Skrevet 17. mai 2012 Godt å høre! Har fulgt deg siden jeg ble medlem her inne, av en eller annen grunn har jeg fått en form for medfølelse for deg Nei, uff, det må du ikke ha, jeg har da ikke en verre hverdag enn de fleste andre :gjeiper: 1
Gjest Vampen Skrevet 17. mai 2012 #380 Skrevet 17. mai 2012 ...som dessverre er ett av hans svakere dikt.... Fortsatt en god beskrivelse av følelsen jeg har hver gang jeg titter innom KG. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå