Gjest Lenni20 Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 har ikke lyst på noen useriøse svar.. eller at folk gjør narr.. dette er faktisk noe som påvirker meg veldig.. i de siste gangene jeg har hatt det ''gøy'' med meg selv, så har tårene strømmet på etter at jeg har fått orgasme..altså blitt lei meg og gråtet.. det går ikke å stanse det heller .. dette har aldri hendt før, og jeg forstår ikke hvorfor i all verden det har startet og skje.. er det noe galt med meg? Hvorfor skjer det ?..
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Har du følt noen former for depresjoner eller angstfølelser? Har selv slitt med dette samt at jeg er veldig "kjærlighetssyk". Gråting er rett og slett, for min del altså, et utløp for tomhet over å være alene. Om det fortsetter og er til voldsomt bry, kan det være en ide å oppsøke fastlege og evt. videre til psykolog.
Thought-Fox Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Det er ikke uvanlig å gråte under eller etter orgasme. En orgasme er jo gjerne ganske intens, og noen ganger blir man rett og slett overveldet av følelser. Noen gråter lettere om de f.eks. har det litt tungt eller om de er veldig slitne.
Gjest Lenni20 Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 kjenner meg igjen i det Era_Vulgaris og anonym jeg skammer meg ikke nei.
Gjest Lenni20 Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 tviler på at jeg har noe lyst til å snakke med en psykolog eller lege om dette.. ville bare vite om det var noe galt med meg..
Gjest Spils Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 ville bare vite om det var noe galt med meg.. Jeg tror nok ikke det er noe galt med deg. Er jo ikke uvanlig å høre om noen som gråter etter en orgasme. Personlig syns jeg bare du skal ta tiden til hjelp. Vil tro dette er noe som går over av seg selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå