Gjest Vodka Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Går det an å fikse tennene sine mindre? File de eller noe sånt, kan tannlegen gjøre det? hvis man skal ha regulering også mener jeg.
Skjønningen Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Dette lurer jeg også på. Tror det skal være mulig da, for nervene går ikke helt ned i enden av tenna. Tror de stopper sånn ca. halvveis.
KristinL Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Tviler på at det er så mange som er villige til å gjøre dette pga emaljen. Jeg knakk en liiiten del av tanna mi, så mangler litt, tannlegen ville ikke engang file ned sånn at det ble likt på begge sider.. Men, ingenting er vel egentlig umulig
Gjest Vodka Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Tviler på at det er så mange som er villige til å gjøre dette pga emaljen. Jeg knakk en liiiten del av tanna mi, så mangler litt, tannlegen ville ikke engang file ned sånn at det ble likt på begge sider.. Men, ingenting er vel egentlig umulig Jeg vil ikke gjøre det hvis emaljen blir ødelagt eller jeg får konstant ising, det hadde vært kjipt. Vil bare gjøre det hvis det er trygt. Jeg har og knekt en del av tanna, men har en bit limt på. Jeg synes jeg leste et sted at man kan file vekk en millimeter eller noe sånt uten at det gjør noe.. men husker ikke hvor jeg leste det.
Gjest Vodka Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Jeg vil fikse mine større, jeg. Det går kanskje an med skallfasetter? eller så går det an å fjerne noe av tannkjøttet rundt tennene, så det som vises av tennene blir større. men hvorfor vil du ha de større, er de veldig små? Endret 11. mai 2012 av Vodka
Gjest * Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Tannlegen min filte ned hjørnetennene mine sine de var så spisse. Har aldri merket noe som helst problemer av det
Gjest Daenerys Skrevet 11. mai 2012 #8 Skrevet 11. mai 2012 Min tannlege ville også file ned mine hjørnetenner siden de ifølge han var spisse, og ja, det er de, men jeg syns de skal være sånn Ville hatt større tenner om jeg kunne faktisk, det er fint!
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 Tannlegen min filte ned hjørnetennene mine sine de var så spisse. Har aldri merket noe som helst problemer av det Aich!
Gjest Meg Skrevet 12. mai 2012 #10 Skrevet 12. mai 2012 Tannlegen min filte ned hjørnetennene mine sine de var så spisse. Har aldri merket noe som helst problemer av det Samme her! Jeg gjorde det selv da jeg var 12-13 år. Hadde sånne "hoggtenner" på siden og en litt skjev fortann som jeg fikset på. Brukte en neglefil i metall.Det ble akkurat som jeg ville og har aldri hatt problemer med ising el.lign.
Hinata Skrevet 12. mai 2012 #11 Skrevet 12. mai 2012 Jeg fikk filt ned hjørnetennene mine i overkjeven så de skulle se ut som de som er mellom fortennene og hjørnetennene da jeg mangler de. Vet ikke hvor mye som ble filt ned, de ble bygd litt ut på sidene også..
Cata Skrevet 12. mai 2012 #12 Skrevet 12. mai 2012 Jeg fikk filt ned en tann litt da jeg var 12. Etter en sykkelvelt slo jeg løs fortennene. Heldigvis grodde de fast igjen pga. jeg hadde tannregulering så de falt aldri helt ut, men den ene fortanna ble litt lenger enn den andre. Den ble filt ned så den endte med noenlunde lik lengde som nabotanna. Har aldri hatt noen plager av det, men muligens ville jeg ikke merket evt. ising ettersom nerven ble ødelagt pga skaden så tanna måtte rotfylles.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #13 Skrevet 12. mai 2012 Det går kanskje an med skallfasetter? eller så går det an å fjerne noe av tannkjøttet rundt tennene, så det som vises av tennene blir større. men hvorfor vil du ha de større, er de veldig små? Det er egentlig ikke det at de er så små, men at overleppa mi går så langt over tennene når jeg smiler at de ser veldig små ut. Men har vurdert skallfasetter da, men det som hindrer meg er at jeg føler at det er litt på grensa til plastisk kirurgi (bare uten kirurgi).. også er det visst fryktelig dyrt. Men jeg har veldig lyst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå