Gå til innhold

Spørsmål om tungepiercing

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere!

Har hatt tungepiercingen min i ca 3 år, men så lurer jeg på en ting.

Hvor lang tid tar det før det gror igjen, om jeg fjerner den? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tungepiercing skal gro ganske så fort. Mener min grodde igjen over natta. Hadde riktig nok piercing i 4 mnd da, så skal ikke si noe sikkert!

Prøvd å google det kanskje?

AnonymBruker
Skrevet
Tungepiercing skal gro ganske så fort. Mener min grodde igjen over natta. Hadde riktig nok piercing i 4 mnd da, så skal ikke si noe sikkert!

Prøvd å google det kanskje?

Ja jeg har hørt at hullet gror ganske fort. Har prøvd å google, og kommer frem til at det tar rundt noen timer/over natta. Men siden jeg har hatt min en stund, så tar det vel litt lengre tid for meg? Eller kanskje ikke? :gjeiper: Uff, forvirra. Derfor hadde det vært fint med et svar fra en av dere, eller så får jeg forsette å søke litt rundt :gjeiper:

Skrevet

Jeg har to hull i tunga, men har kun stang i et av dem. Går alt fra 2-5 dager før jeg bytter stanga til det andre hullet, og det er ikke i nærheten av å gro igjen en gang.

Skrevet

Tror det er litt forskjellige fra person til person. Jeg har hatt min i 4 år. Og sist gang jeg mistet den (ikke lenge siden) så hadde den nesten grodd igjen etter 2-3 timer. Måtte trykke den igjennom igjen, og det var VONDT :P

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

jeg hadde min i 12 år og hullet mitt måtte stikkes opp igjen etter 4-5 timer uten stang. Har hatt den ute i en uke nå og det eneste som er igjen av hullet er en stygg grop i tungen, men hullet er helt vekk.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Ja da er det vel litt forskjellig fra person til person. Men takk for svar dere!

:goodbye:

Gjest Gjest
Skrevet

Hatt min i ca 13 år. Hadde den ute i ca en drøy uke her forleden dag for første gang. Null antydning til at hullet ville gro igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk for svar, lurer på hvor lenge det tar med meg. Men 13 år er utrolig lenge, har bare hatt mitt i 3 år. Så da tar det vel mye mindre tid før mitt gror igjen.

:takke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...