AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Hei dere! Har hatt tungepiercingen min i ca 3 år, men så lurer jeg på en ting. Hvor lang tid tar det før det gror igjen, om jeg fjerner den?
NoWorries Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Tungepiercing skal gro ganske så fort. Mener min grodde igjen over natta. Hadde riktig nok piercing i 4 mnd da, så skal ikke si noe sikkert! Prøvd å google det kanskje?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Tungepiercing skal gro ganske så fort. Mener min grodde igjen over natta. Hadde riktig nok piercing i 4 mnd da, så skal ikke si noe sikkert! Prøvd å google det kanskje? Ja jeg har hørt at hullet gror ganske fort. Har prøvd å google, og kommer frem til at det tar rundt noen timer/over natta. Men siden jeg har hatt min en stund, så tar det vel litt lengre tid for meg? Eller kanskje ikke? :gjeiper: Uff, forvirra. Derfor hadde det vært fint med et svar fra en av dere, eller så får jeg forsette å søke litt rundt :gjeiper:
Fandenivoldsk Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Jeg har to hull i tunga, men har kun stang i et av dem. Går alt fra 2-5 dager før jeg bytter stanga til det andre hullet, og det er ikke i nærheten av å gro igjen en gang.
Nenna Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Tror det er litt forskjellige fra person til person. Jeg har hatt min i 4 år. Og sist gang jeg mistet den (ikke lenge siden) så hadde den nesten grodd igjen etter 2-3 timer. Måtte trykke den igjennom igjen, og det var VONDT 1
Gjest uAnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 jeg hadde min i 12 år og hullet mitt måtte stikkes opp igjen etter 4-5 timer uten stang. Har hatt den ute i en uke nå og det eneste som er igjen av hullet er en stygg grop i tungen, men hullet er helt vekk.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 Ts her. Ja da er det vel litt forskjellig fra person til person. Men takk for svar dere!
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2012 #8 Skrevet 10. mai 2012 Hatt min i ca 13 år. Hadde den ute i ca en drøy uke her forleden dag for første gang. Null antydning til at hullet ville gro igjen.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 Ts her. Takk for svar, lurer på hvor lenge det tar med meg. Men 13 år er utrolig lenge, har bare hatt mitt i 3 år. Så da tar det vel mye mindre tid før mitt gror igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå